Showing 1 - 10 of 15
1.Introduction -- 2.Section One: How and why the COVID-19 economic crisis occurred? A customer behavior-based perspective -- 3.Five phases for how customer behavior changed in response to COVID-19 -- 4.Psychological and economic explanations for why the COVID-19 economic crisis occurred -- 5....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012819074
Part-I:The Convergence -- Chapter 1:Consumer Dynamics -- Chapter 2:Social Media and Markets -- Chapter 3:Relationship Strategy -- Part-II:The Shift -- Chapter 4:Neurobehavioral Perspectives -- Chapter 5:Rethinking Marketing -- Chapter 6:The Agile Mind-set -- Part-III:Window to the Future --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013287736
Study I: Definition and Conceptualization of Customer Inspiration -- Motivation -- Literature Review -- A Qualitative Study to Define Customer Inspiration -- Results -- Discussion -- Study II: Measurement Model of Customer Inspiration -- Motivation -- Theoretical Background -- Conceptualization...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814632
1. Introduction -- 2. Concept, Relevance and Management of CX -- 3. Starting a Start-Up -- 4. Understanding The Outside World: Customers & The Surrounding Environment -- 5. Outside-In: Defining the CX-Centric Business DNA—The Why, How, and What of a Start-Up -- 6. Inside-Out: Testing,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814820
Szenarien für „fitte 2030“ -- Zehn Herausforderungen für Zukunftsmanagement -- Acht Optionen für Banken und Finanzdienstleister -- Stärken-Aufbau durch Strategieentwicklung -- Erarbeiten der strategischen Ausgangssituation -- Identifikation der Strategieentwicklungschancen -- Nachhaltige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012668279
This book presents a collection of articles addressing a range of marketing strategies unique to emerging economies. It describes the component of strategic and tactical marketing, including the marketing mix, segments and targeting, product and market orientation, employing the Internet and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395863
Theoretical Background on Mass Customization Research -- Fundamentals of Culture Research -- Cultural Influence on Consumer Behavior Under Mass Customization -- Cultural‐bound Interest in Mass Customization – survey -- Cultural‐Bound Actions in Mass Customization – experiment. .
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399676
Die Macht der Konsumenten - die Beschreibung einer Veränderung -- Das Phänomen aus ökonomischer Sicht -- Das Phänomen aus soziologischer Sicht -- Das Phänomen aus psychologischer Sicht -- Das Phänomen aus philosophischer Sicht,.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402826
Chapter 1: Introduction to Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: Ghana’s Supermarket Chains -- Chapter 2: Modern Retail Marketing and Supermarket Loyalty Cards Programme -- Chapter 3: The TESCO Club Card Loyalty Programme - The Gold Standard -- Chapter 4: The Ghanaian...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013406945
Ein realistischer Weg zum Ziel -- Daten richtig aufgreifen und in Werte umwandeln -- Unternehmensbewertung steigern -- Auf Problemlösung ausrichten -- Integration ins Unternehmen -- Talente gewinnen und empowern -- Unsicherheit managen -- Datenprojekte durchführen -- Datenmodelle entwickeln --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814809