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National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and … assortment management, private label pricing and promotion, national brand strategies, among other related issues. The volume …
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The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting … retailers, store brand managers and national brand managers. The three-day event covered a wide range of topics from varied …, cultural dimensions, sales promotions, brand equity, private label pricing, and dual branding – using a wide variety of …
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behavior, franchising, origin labelling, transparency in the agri-food industry, tourism and the triptych of brand …/label/product. The contributions are gathered under the following main topics: Consumer behavior and decisions, labeling strategy, brand … market trends, branding of local brands, territorial impact on brand/label/product, theoretical and managerial research …
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Brand Communities“ wurde um Online-Communities ergänzt, und das Kapitel „Innovative Marktpsychologie im IFM POS Lab“ ist neu …
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: Konsumentenverhalten in einer digitalen Welt; Irrweg Customer-Centricity; Das Playbook der D2C-Brands; Brand-Activism; Gesellschaftsbezug … und Haltung von Marken; Digital Brand-Experience; Kundenerlebnisse im B2B-Bereich; Social …; Erfolgsfaktor Brand-Content; Digitales Content-Marketing; Brand-Content-Management und Bewegtbild; Digitales Brand …
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High Tech in der Markenführung -- Der Handel ist tot – Es lebe die Marke im Handel -- Implementieren mit Markenprojekten und Markentools -- Marken mit einem Gewissen -- Ich liebe meine Marke – und ihre Partner -- Marke ist mehr!.
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Bilder von Destinationen entstehen in den Köpfen von Reiseinteressierten meist schon, bevor ein Reiseziel ausgewählt oder besucht wird. Abhängig vom Wissensstand können diese Vorstellungen sehr konkret und detailliert oder auch diffus und vage ausfallen. Die Bedeutung von Destinationsimages...
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Vom stationären Einzelhandel zum Intelligent Retail -- Bedrohungen des stationären Handels -- Intelligent Retail … -- Beispiele für stationären Einzelhandel der Zukunft -- Risiken für Intelligent Retail. …Dieses Buch zeigt dem stationären Einzelhandel einen Weg auf, wie er sich nach Corona neu erfinden kann, um gegen die …
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The knowledge on how to influence user engagement metrics and thereby brand visibility plays a crucial role in … marketing. The profound empirical results reveal surprising and highly relevant insights for brand managers which call for a … detects several mechanisms for increasing user engagement while preventing user reactance towards the brand endorsement. About …
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This book examines the extent to which social media marketing influences the customer-based brand equity of higher … customer-based brand equity has become crucial for higher education institutions to differentiate themselves from others to … gather information relevant to higher education institutions and their respective brand equity. However, many models on …
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