Showing 1 - 10 of 227
Status quo der Social Media -- Instrumente der Unternehmenskommunikation im Social Media Marketing -- Konzeption und Strategieentscheidungen -- Social Media und Commerce aus der Nutzerperspektive -- Crossmediale Vermarktung von User Generated Content -- Crowdsourcing -- Optimierung des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517228
Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167257
-Based Entrepreneurs in the Vhembe District of Limpopo Province, South Africa -- 4. Influence of Facebook Usage on Organisational … media marketing, and the influence of Facebook usage. Second, it covers issues related to emerging technologies with a focus …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270864
Public Relations is fundamentally concerned with communication –– but social networking sites such as Facebook have …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399383
, um den Arbeitsplatz der Zukunft produktiv, motivierend und gesund zu gestalten. Die künftigen Kompetenzanforderungen an …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402659
Documentary Analysis -- Chapter 7: Workplace Stress and Well-Being in the Workplace: The Workers’ Voice -- Chapter 8: Mental … reduce workplace stress and mental health issues and improve workplace well-being toward sustained organizational success … Human Resources Management and High Performing Organisations -- Chapter 3: Workplace Well-Being: Understanding …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399475
Grundlagen des Dialogmarketings -- Strategien des Dialogmarketings -- Data Driven Dialogmarketing -- Medien des Dialogmarketings -- Strategien des Online-Marketings -- Instrumente des Online-Marketings -- Social Media Marketing -- Crossmediales Marketing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403096
Grundlagen des Dialogmarketings -- Strategien des Dialogmarketings -- Data Driven Dialogmarketing -- Medien des Dialogmarketings -- Strategien des Online-Marketings -- Instrumente des Online-Marketings -- Social Media Marketing -- Crossmediales Marketing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012508401
Social-Media und Social-Media-Marketing -- Ziele und Ausgestaltungsformen des Social-Media-Marketings -- Plattformen für den Einsatz des Social-Media-Marketings -- Orientierungspunkte zur Ausgestaltung des Social-Media-Marketings -- Controlling des Social-Media-Marketings -- Organisatorische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012519833
Influencer Marketing - eine Bestandsaufnahme -- Wie sieht das Marketing im Influencer Zeitalter aus? -- Markenstrategischer Fit im Influencer Marketing: Die Marke im Spannungsfeld zwischen Kontinuität und Freiheit -- Influencer Marketing ist nicht nur Instagram -- Wie tickt TikTok - der neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440012