Showing 1 - 10 of 817
Grenzenloses Direktmarketing? Bestandsaufnahme, Trends und Ausblick -- 1. Kapitel -- 1 Lokale Punktlandung durch globale Planung Integrierte Direktmarketing-Kampagne der DHL Global Mail für 14 Länder -- 2 Ausgetretene Wege mit Erfolg verlassen Inteligo erschließt neue Adresspotenziale in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018991
Use this comprehensive primer to simplify exporting, discover exportable products and services, and determine and select the best target market entry alternative while ensuring that you get paid. US small- to medium-size business owners (SMEs with less than 500 employees) interested in entering...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396672
Besonderheiten internationaler Geschäfte -- Export-Märkte der Zukunft/Internationale Trends erkennen -- Auslands-Strategien entwickeln: Markteintritt in ein neues Land -- Risikoanalyse und Sicherungsinstrumente -- Risikofaktor: Rechtsumfeld -- Risikofaktor: Korruption -- Risikofaktor: Embargo...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019451
This anthology aims to explain why some Nordic shipping companies became world leaders while others failed to respond effectively to the challenges and opportunities of globalization. The authors analyse political and institutional patterns alongside the various corporate responses to the many...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012106243
Brasilien, China, Deutschland, Russland und den USA. … Überlegungen und einer umfangreichen empirischen Erhebung in Brasilien, China, Deutschland, Russland und den USA, welche …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016725
Reciprocity between Retailer’s Corporate Image and Store Image -- The Effect of Perceived Brand Globalness on Retailer Brand Equity -- The Globalness Route: How Consumer and Brand Level Factors change the Route to Success
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016753
Dieser Ratgeber vermittelt die entscheidenden Faktoren für ein erfolgreiches Marketing in China. Praxisorientiert und … führender Position für ein deutsches Unternehmen in Shanghai tätig. Er arbeitet seit 2004 in China. Seine Publikationen zum … Thema China-Marketing gelten als Standardwerke. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018042
Christoph Schröder does one of the first attempts to analyze format transfers within the scope of different strategies, format elements, countries and success with focus on the fashion industry. Three distinct format transfer strategies are identified. The empirically observed design of format...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021370
China and Chinese companies - A strange combination? No. Based on extensive research and interviews with Lenovo, Haier, TCL …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014431
-Köppl anhand eines der größten Fernsehmärkte der Welt: China. Die Transformation von fiktionalen und nonfiktionalen Fernsehformaten … nach China analysiert sie anhand von drei Fallstudien. Theoretisch begleitet wird der Transformationsprozess aus Sicht der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425245