Showing 1 - 10 of 738
Brasilien, China, Deutschland, Russland und den USA. … Überlegungen und einer umfangreichen empirischen Erhebung in Brasilien, China, Deutschland, Russland und den USA, welche … Schwerpunkten Marketing sowie Unternehmens- und Markenführung · Führungskräfte in Unternehmen, besonders im Marketing und Vertrieb …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016725
, Russia, and the USA perceive an internationally standardized corporate brand homogenously as well as if a positive effect on …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015144
‘[This book] offers ground-breaking research into political marketing and management in a developing democracy … marketing and management research.’ -Jennifer Lees-Marshment, Professor, The University of Auckland, New Zealand ‘A pace …-setting book on political marketing in Ghana that offers a strategic direction to political campaigning, financing, human resource …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396367
marketing.’ -Kevin Lane Keller, E. B. Osborn Professor of Marketing, Tuck School of Business at Dartmouth College, USA ‘Fridrik …, indicating the need for a greater focus on marketing and branding in the energy industry. The author examines both perspectives … development of branding in the energy industry, and sheds light on future marketing strategies …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398359
most likely to dominate boardroom agendas, the pragmatic implications for both strategic and marketing planning are made … clear. Special emphasis is placed upon well-contemplated responses to luxury brand marketing challenges that executives are …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398367
Das Automobil-Marketing auf Marken und Kunden ausrichten -- Das Fundament legen -- Die Maßnahmen umsetzen -- Das …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016775
mit den Schwerpunkten Marketing und Management Fach- und Führungskräfte mit diesen Schwerpunkten Die Autorin Dr. Sophie … Fleischmann promovierte bei der Forschergruppe Marketing & Vertrieb von Prof. Dr. Martin Klarmann am Karlsruher Institut für …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018077
-- Interkulturelles Marketing durch Dialektik -- Reputationsmarketing.-Markenidentität durch wertorientierte Mitarbeiterkommunikation.-Nonprofit-Marketing … -- Sensory Marketing -- The Impact of Emotions in Marketing Strategy -- Using Social Media for Business – Tools, Benefits and … Pitfalls -- Word-of-Mouth-Marketing – Die geheime Macht des Wortes. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018105
Return of The Hustle, a leading music and marketing industry insider discusses the diverse audio touchpoints for four key … interviews, and thorough research, Return of the Hustle gives readers the playbook to use the marketing power of music to drive …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019452
Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Marketing, Marketingforschung und Markenmanagement Führungskräfte in Industrie- und …, insbesondere Marketing und Handelsbetriebslehre der Philipps-Universität Marburg. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020220