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This book is the first to focus exclusively on International direct marketing (IDM), integrating state-of-the-art knowledge, best practice and unique data. The first part is a comprehensive, well-structured review, covering all relevant sources from academic journals to practitioner magazines....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520744
This book examines emerging theories, frameworks, and applications of global marketing for the 21st century. It highlights how global marketing is changing in a globalized and digital economy that is fast increasing in complexity and uncertainty. The traditional approach to global marketing is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396420
What sets strong global brands apart? First, they generate more than half their revenue and most of their growth outside their home market. Secondly, their brand equity is responsible for a massive percentage of their firm’s market value. Third, they operate as single brands everywhere on the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396522
The first volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management series, this book provides a comprehensive view on the internationalization of fashion brands, offering unique academic and managerial insights into how fashion brands in diverse sizes can build and sustain...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397896
Dieses Buch behandelt nicht nur die „klassischen“ Themen des internationalen Marketings wie die internationale Marktforschung und den internationalen Einsatz der einzelnen Marketinginstrumente, sondern auch die verschiedenen Managementteilfunktionen Planung, Controlling, Organisation und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012400516
Interdisziplinäre Analyse des Vertrauenskonstrukts -- Interkulturelle bzw. entwicklungsökonomische Betrachtung.- Identifizierung von Determinanten des Markenvertrauens -- Empirische Skalenvalidierung eines Markenvertrauensmodells.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015851
Die Marke ist der bedeutendste Vermögenswert vieler Unternehmen. Durch die Globalisierung der wirtschaftlichen Aktivitäten muss sich die Marke zunehmend in heterogenen Märkten beweisen. Entscheidend für den nachhaltigen Markterfolg ist das von den Nachfragern in den Zielmärkten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016725
Dieser Ratgeber vermittelt die entscheidenden Faktoren für ein erfolgreiches Marketing in China. Praxisorientiert und verständlich bringt er auf den Punkt, wie Unternehmen in diesem ebenso spannenden wie herausfordernden Marktumfeld bestehen können. Anhand zahlreicher Beispiele erhält der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018042
Grenzenloses Direktmarketing? Bestandsaufnahme, Trends und Ausblick -- 1. Kapitel -- 1 Lokale Punktlandung durch globale Planung Integrierte Direktmarketing-Kampagne der DHL Global Mail für 14 Länder -- 2 Ausgetretene Wege mit Erfolg verlassen Inteligo erschließt neue Adresspotenziale in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018991
Marketing: A Global Discipline -- Assessing Global Market Opportunities -- Entering Global Markets -- Segmenting Targeting and Positioning in Global Markets -- Creating Global Product and Service Offerings -- Extracting Value from Global Operations -- Global Supply Chains and Distribution...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019422