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Offering a pragmatic understanding of customer engagement as an object of effective marketing management, this book takes an integrative approach and brings together different streams of marketing research, such as customer activism and value formation. The author explores the notion of customer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396173
This book provides a synthesis of research perspectives on customer engagement through a collection of chapters from thought leaders. It identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396394
Kundenintegration. Der Inhalt Kundenintegrationsverhalten in Dienstleistungsinteraktionen Interaktionsqualität und … Interaktionszufriedenheit Strukturgleichungsmodellierung Management der Kundenintegration Die Zielgruppen Dozenten und Studenten der …
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Jörg Sesselmann presents the first comprehensive guide to customer integration from a branding perspective. The author establishes a classification of the vast landscape of co-creation, co-design, co-production, interactive value creation and mass customization and evaluates benefits and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018054
Konzeptualisierung, Einflussgrößen und Wirkungen des wahrgenommenen Werts der anbieter- und der kundengesteuerten Dienstleistungsindividualisierung -- Empirisch-quantitative Überprüfung und Vergleich der Konzeptualisierungen und Untersuchungsmodelle in unterschiedlichen Bewertungskontexten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018359
Konzeption eines Untersuchungsrahmens zur Wirkung der Kundenintegration auf die Kundenbindungsstärke aus … Ergebnisse zu den Determinanten und Konsequenzen der Kundenintegration -- Implikationen für die wissenschaftliche Forschung und …Julia Meik untersucht die Kundenintegration als zentralen Bestandteil des Customer Relationship Managements im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018916
Grundlagen des Service Value -- Messung des Service Value -- Management des Service Value -- Service Value bei Produkt-Service-Bündeln -- Interner Service Value -- Branchenspezifische Besonderheiten des Service Value.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019261
'industrializing' the customers' role to combine efficiency and experience; third, the constitution and role of inputs necessary for …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020411
Knowledge Management Today -- Review of Soft Skills Within Knowledge Management -- Soft Skills Within Customer Knowledge Management and Their Impact on Customer Focus -- Analysis and Evidence -- Soft Skill Drivers for Successful CKM -- Appendix.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020669
Stefan R. Thallmaier’s investigation enables mass customization businesses to better understand how co-design increases customers’ value perception. He focuses on the increasing proliferation of service channels (online, mobile and in-store) and digital media (toolkits, social media and live...
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