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Following consistent and rapid general economic growth, Pacific Rim countries have grown as a major force in sports …. Australia, China, Japan and Korea populated the top ten medals list at the 2012 London Olympics. Pacific Rim countries are major … consumers of international sports and domestic professional sports have expanded continuously over time. Nippon Professional …
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, Sportartikelindustrie, Marketing, Sportpolitik Der Autor Dr. Christian Alfs ist wissenschaftlicher Mitarbeiter und Dozent für Sportmarketing … Bevölkerung in Sport, wer übt welche Sportarten wie oft aus bzw. verfolgt sie und wie viel Geld wird dafür ausgegeben? Der Autor …
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Interesting Case of Portugal in the Economy of Sport -- Senior Sport Tourism in Russia -- Evaluation in Sports Performance … -- Pythagoras at the Bat -- Adaptive Systems in Sports -- By Sport Predictions Through Socio Economic Factors and Traditions in …The Impact of Social Networks on Sports -- Application of Income Approach for Valuation of Football Club -- The …
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-- 6. Besonderheiten von Dienstleistungsbetrieben im Sport.-7. Besonderheiten des Marketings im Sports -- 8. Besonderheiten …Vorwort -- 1. Grundlagen der Sportbetriebslehre -- 2. Volkswirtschaftliche Besonderheiten des Sports -- 3 …. Besonderheiten von Sportvereinen -- 4. Besonderheiten staatlicher Anbieter im Sport -- 5. Besonderheiten von Kleinbetrieben im Sport …
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Affinity in the Selection of a Player -- Game Systems in Team Sports -- The Impact of the Global Financial Crisis on … Sport in North America -- Managing and Modeling the Combination of Resources in Professional Sporting Events -- Governance … Preliminary Look at Arena Discourse in Edmonton, Canada -- A Complex Network Approach to Crisis Recovering in Sport Applications …
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Christian Lucas investigates the effectiveness of sports sponsorships. Two empirical studies are conducted, based on a … business. Successful sports marketing execution is more than purchasing a 30-second spot or signage in a stadium: It is to … Groups Researchers and students of Marketing, Sports, Event, & Brand Management Specialists in Sponsorship, Sports, & Event …
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Das Erleben von Stadionatmosphäre als hedonischer Konsumgegenstand -- Entwicklung des Begriffs Stadionatmosphäre als verhaltenswissenschaftliches Konstrukt -- Entwicklung eines Messmodells für das Konstrukt Stadion-atmosphäre -- Empirische Prüfung des entwickelten Messmodells der...
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Markenführung aus der Perspektive der Service-Dominant Logic.- Markenkommunikation mit Sport.- Analyse der … Konsumprozesse in Sporterlebniswelten als Voraussetzung einer erfolgreichen Markenkommunikation mit Sport.- Analyse der Wirkungen der … Markenkommunikation mit Sport auf die Markenstärke -- Entwicklung eines Modells zur Erklärung der Wirkungen der Markenkommunikation mit …
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Die international typischen Wettbewerbsformate im Individualsport sind Einzelwettkämpfe und -wettkampfserien. Dennoch besteht in Deutschland eine Vielfalt an Ligen auch in Individualsportarten. Timo Zimmermann untersucht erstmals dieses Phänomen und entwickelt ein Anreiz-Beitrags-Modell zu...
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This volume deals with the competitive structure of football. It examines the relationship between sporting success and economic variables, the structure of European competitions, financial problems in football, their origins and options for reform, racial discrimination in English football, and...
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