Showing 1 - 10 of 606
This proceedings volume examines transformation in marketing to better understand current and future standing of the … marketing field. From whether there is a need for transformation in our field; what methodological transformations are necessary … marketing theory, practice, consumption practices and people are transforming as the world continues to change. It is by …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397701
ermöglicht. Für die 7. Auflage wurden alle Kapitel überarbeitet und neue Entwicklungen, z.B. im Online-Marketing, berücksichtigt …. Alfred Kuß und Prof. Dr. Dr. h.c. Michael Kleinaltenkamp lehren Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing, an der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017496
Social Media in Higher Education: An Investigation into UG Marketing Education in the UK -- The Influence of Product Color on … Investigation -- A New Method for Bench marking Marketing Organizations with Inter-Connected Departments -- Assessing Sales Contest … Debt: An Empirical Study of German DAX 30 Companies.-Considerations When Marketing Scales from Developed Countries Are …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018373
Managementpraxis Die Zielgruppen Dozenten und Studenten der Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Marketing und …. Martin Klarmann (Forschergruppe Marketing & Vertrieb) am Karlsruher Institut für Technologie. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018941
„Entrepreneurial Marketing“ präsentiert die speziellen Möglichkeiten und Anforderungen für Gründer … Empfehlungen. Renommierte Persönlichkeiten an der Schnittstelle von Marketing, Innovationsmanagement und Entrepreneurship … entwickeln spezifische Ansätze des Gründungsmarketings und bauen damit ein erstes Rahmengerüst für ein „Entrepreneurial Marketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019442
Entrepreneurial Marketing: Besonderheiten und Ausgestaltungsmöglichkeiten -- Entrepreneurial Marketing: Die … Entrepreneurial Marketing -- Die ressourcenbasierte Sichtweise des Entrepreneurial Marketings -- Entrepreneurial Marketing: Die … Zielgruppen -- Entrepreneurial Stakeholder-Marketing: Stakeholder als Zielgruppe des Gründungsmarketings -- Entrepreneurial …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014551
Marketing Models and Marketing Research Methods -- Consumer Behavior and Retailing -- Marketing Management …Quantitative marketing has been gaining importance during the last decade. This is indicated by the growing number of … them worldwide leading scholars - offer a broad overview of quantitative approaches in marketing. They not only highlight …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016437
Kleinaltenkamp lehren Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing, an der Freien Universität Berlin. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016688
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396696
Businesses today operate in a more complex and turbulent environment and face intense competition. To be successful, businesses must intelligently understand and deal with their changing environment and market. In this book, Hashem Aghazadeh introduces marketology as a market-related system that...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397992