Showing 1 - 10 of 1,323
Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017356
: Entwicklungen und Trends auf dem Weg zur interaktiven Wertschöpfung -- Interaktive Wertschöpfung in der Innovation: Open Innovation … der interaktiven Wertschöpfung. Open Innovation und Produktindividualisierung (Mass Customization) werden als konkrete … die Fachwelt in Wissenschaft und Praxis in den Bereichen Innovationsmanagement, strategisches Management, Organisation und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516517
This book introduces readers to co-creation --- a complex, value-based, context-driven and collaborative effort to develop new paradigms, products and services to satisfy human wants. Co-creation is built not only around the perceptions of challenges, cause-and-effect relationships and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396499
This book offers both marketing and sales professionals a rare combined insight into both worlds to continuously capture customer intelligence and create value, by blending detailed research with academic rigor and commercial experience of the authors in both Europe and North America. It has...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396506
Warum die Wertsteuerung in einer digitalisierten Welt so schwierig ist -- Instrumente der Steuerung -- Prinzipien der Business Logik -- Daten: Von Goldgräberstimmung mit wenig Gold -- Wo wirkt die Steuerung: Dialog und Dramaturgie im Verkaufsprozess -- Logikstruktur und Design -- Kalibrierung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017943
E-Commerce-Technologie kundenindividuelle Angebote erzeugen kann, um Umsätze und den Kundenwert zu steigern. Autoren aus …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019654
-- Kundenwert und wertorientiertes Management -- Anwendung von Kundenwertkonzepten -- Ethische Aspekte der Bewertung von … Kundenwerts Ansätze zur Messung des Kundenwerts Kundenwert und wertorientiertes Management Anwendung von Kundenwertkonzepten …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021086
Characteristics of the Concept of Customer Value Management -- Influence of the Internet on Value to Customer -- Conceptual Model of Internet-Based Customer Portfolio Building -- Financial Aspects of Customer Value Management.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021363
in the fields of service innovation and business design as well as customer integration through co-design Practitioners … Management, where he worked as Research Associate for Prof. Dr. Kathrin M. Möslein at the Center for Leading Innovation and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021369
Besonderheiten des Versicherungsgeschäfts -- Grundlagen des Kundenwerts für Versicherungsunternehmen -- Ertragswert als Determinante des Kundenwerts -- Entwicklungswert als Determinante des Kundenwerts -- Cross-Selling-Wert als Determinante des Kundenwerts -- Referenzwert als Determinante des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516581