Showing 1 - 10 of 1,088
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004377462
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004910026
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004923617
stakeholder-oriented perspective on brand management has been adopted to conduct an integrative literature review. The review … a new brand management paradigm: one that takes not only company-initiated but also stakeholder-initiated brand …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010666026
Zusammenfassung Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich mit der Markenführung von Destinationen. Ausgehend von wettbewerbsintensiven Marktgegebenheiten und der wichtigen Rolle des Destinationsimages bei der Reisezielwahl wird die Wettbewerbsstellung der Destination nicht als unabdingbar...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014624472
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004137098
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004108696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004109012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004111963