Showing 1 - 10 of 16,922
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004108696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004151938
The wine industry considered product quality as key to increasing competitiveness. However, when wines are perceived quality neutral, regardless of other existing differences, consumers will substitute one wine for another exposing producer to intense price competition. To differentiate wines, a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010669600
Zusammenfassung Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich mit der Markenführung von Destinationen. Ausgehend von wettbewerbsintensiven Marktgegebenheiten und der wichtigen Rolle des Destinationsimages bei der Reisezielwahl wird die Wettbewerbsstellung der Destination nicht als unabdingbar...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014624472
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004137098
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004109012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004111963
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004094879