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Theorie
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Theory
23
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Kulturelle Identität
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Marketingtheorie
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Schätzung
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United States
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All
Undetermined
8
Free
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Type of publication
All
Article
58
Book / Working Paper
23
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
Book section
Non-commercial literature
Reprint
Sammlung
Article in journal
193
Aufsatz in Zeitschrift
193
Aufsatz im Buch
58
Hochschulschrift
16
Thesis
14
Lehrbuch
12
Collection of articles of several authors
11
Graue Literatur
11
Sammelwerk
11
Textbook
10
Bibliografie enthalten
9
Bibliography included
9
Arbeitspapier
5
Working Paper
5
Conference paper
4
Konferenzbeitrag
4
Case study
2
Collection of articles written by one author
2
Fallstudie
2
Festschrift
2
Konferenzschrift
2
Bibliografie
1
Conference proceedings
1
Interview
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
English
48
German
34
Author
All
Arnould, Eric J.
Belk, Russell W.
Diehl, Sandra
Diller, Hermann
Foxall, Gordon R.
Gröppel-Klein, Andrea
Keller, Kevin Lane
Laroche, Michel
Loureiro, Sandra Maria Correia
Ozanne, Julie L.
Pelsmacker, Patrick de
Phau, Ian
Rudolph, Thomas
Schramm-Klein, Hanna
Bauer, Hans H.
52
Sutter, Matthias
41
Huber, Frank
34
Wiedmann, Klaus-Peter
25
Spiller, Achim
19
Ahlert, Dieter
18
Esch, Franz-Rudolf
18
Burmann, Christoph
14
Kerschbamer, Rudolf
14
Riphahn, Regina T.
14
Hildebrandt, Lutz
13
Helm, Roland
12
Herrmann, Andreas
12
Siedler, Thomas
12
Müller, Holger
11
Neumann, Marcus M.
11
Enneking, Ulrich
10
Glätzle-Rützler, Daniela
10
Müller, Stefan
10
Sheth, Jagdish N.
10
Weinberg, Peter
10
Alvensleben, Reimar von
9
Decker, Reinhold
9
Falk, Armin
9
Grabka, Markus M.
9
Herrmann, Roland
9
Homburg, Christian
9
King, Stephen
9
Sauer, Nicola E.
9
Schröder, Hendrik
9
Tscheulin, Dieter K.
9
Ziebarth, Nicolas R.
9
Bruhn, Maike
8
Dütschke, Elisabeth
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Fournier, Susan
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Institution
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Gesellschaft für Innovatives Marketing
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International Conference on Research in Advertising <4, 2005, Saarbrücken>
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Universität St. Gallen / Forschungszentrum für Handelsmanagement
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Universität St. Gallen / Institut für Marketing und Handel / Gottlieb Duttweiler Lehrstuhls für Internationales Handelsmanagement
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Published in...
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Consumer behavior analysis : (a) rational approach to consumer choice
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Diskussionspapiere der Europa-Universität Viadrina Frankfurt (Oder), Fakultät Wirtschaftswissenschaften
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Measuring and managing brands
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Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
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Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
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Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
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Arbeitsberichte Mobile-Internet-Business
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Beyond Hofstede : culture frameworks for global marketing and management
1
Beyond sustainability
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Brand management ; Vol. 3
1
Brand management ; Vol. 4
1
Challenges and trends in modern banking
1
Country of origin effect : looking back and moving forward
1
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
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Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung
1
Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag
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Discussion papers / Europa-Universität Viadrina Frankfurt (Oder), Fakultät Wirtschaftswissenschaften
1
E-business : state of the art of ICT based challenges and solutions
1
Edition Sigma
1
Electronic retailing
1
Erfolg durch Dienen? : Beiträge zur wertsteigernden Führung von Dienstleistungsunternehmen
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
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Europa vor dem Euro - neue Chancen für Marketing und Vertrieb : Bericht der GfK-Tagung vom 19. Juni 1998 in der Meistersingerhalle Nürnberg
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Gabler Edition Wissenschaft
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Handbook of qualitative research methods in marketing
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1
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
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In-store experimental approach to pricing and consumer behavior
Valdimar Sigurdsson
;
Foxall, Gordon R.
;
Saevarsson, Hugi
- In:
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to …
,
(pp. 185-197)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009740372
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Customers' online interaction experiences with
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Loureiro, Sandra Maria Correia
;
Amorim, Marlene
- In:
E-business : state of the art of ICT based challenges …
,
(pp. 81-97)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011858948
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3
Development and validation of consumers' need for ingredient authenticity (CNIA scale)
Zainol, Zahirah
;
Phau, Ian
;
Cheah, Isaac
- In:
Country of origin effect : looking back and moving forward
,
(pp. 84-105)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012008497
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Verlust der Mitte : Phantom oder Realität?
Diller, Hermann
- In:
Erfolgsstrategien für die Mitte - Perspektiven aus …
,
(pp. 3-14)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003974834
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Erfolgsstrategien für die Mitte vs. Stuck in the Middle : Zusammenfassung der Podiums- und Plenumsdiskussion
Diller, Hermann
;
Klein-Bölting, R.
;
Terberger, D.
; …
- In:
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,
(pp. 23-29)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003974842
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Brand
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brand
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Diehl, Sandra
;
Terlutter, Ralf
- In:
Media and change management : creating a path for new …
,
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2022
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The impact of pricing on consumer decision-making for and evaluations of premium private labeled brands in grocery retailing
Steinmann, Sascha
;
Fonferek, Katharina-Maria
; …
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Advances in National Brand and Private Label Marketing …
,
(pp. 143-149)
.
2018
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Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung
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Schweizer, Markus
(
contributor
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2006
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9
Länderberichte : [Niederlande, Österreich, Dänemark, Belgien, Vereinigtes Königreich, Republik Irland]
Rudolph, Thomas
;
Schröder, Thomas
- In:
Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung
,
(pp. 219-306)
.
2006
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Brand
placements in movies : the impact of modality, prominence and plot connection on attitude and behavioral intention
Purnawirawan, Nathalia
;
Wouters, Marijke
;
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- In:
Cutting edge international research
,
(pp. 347-361)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003985215
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