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138
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Theorie
20
Theory
20
Brand management
18
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Brand
13
Markenartikel
13
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12
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11
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10
Markenimage
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Marketing management
10
Marketingmanagement
10
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10
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Online-Handel
9
Marketing theory
8
Marketingtheorie
8
Personality psychology
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Persönlichkeitspsychologie
7
Preismanagement
7
Pricing strategy
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6
Handelsmarketing
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Kulturelle Identität
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Retail marketing
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Online availability
All
Undetermined
8
Free
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Type of publication
All
Article
59
Book / Working Paper
12
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
Book section
Reprint
Sammlung
Article in journal
190
Aufsatz in Zeitschrift
190
Aufsatz im Buch
59
Hochschulschrift
16
Thesis
14
Lehrbuch
12
Collection of articles of several authors
11
Graue Literatur
11
Non-commercial literature
11
Sammelwerk
11
Textbook
10
Bibliografie enthalten
9
Bibliography included
9
Arbeitspapier
5
Working Paper
5
Conference paper
4
Konferenzbeitrag
4
Case study
2
Collection of articles written by one author
2
Fallstudie
2
Festschrift
2
Konferenzschrift
2
Bibliografie
1
Conference proceedings
1
Interview
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
English
41
German
31
Author
All
Arnould, Eric J.
Belk, Russell W.
Diehl, Sandra
Diller, Hermann
Foxall, Gordon R.
Gröppel-Klein, Andrea
Keller, Kevin Lane
Laroche, Michel
Loureiro, Sandra Maria Correia
Ozanne, Julie L.
Pelsmacker, Patrick de
Phau, Ian
Rudolph, Thomas
Schramm-Klein, Hanna
Esch, Franz-Rudolf
18
Bauer, Hans H.
17
Ahlert, Dieter
12
Spiller, Achim
11
Herrmann, Andreas
10
Sheth, Jagdish N.
10
Weinberg, Peter
10
Huber, Frank
9
King, Stephen
9
Wiedmann, Klaus-Peter
9
Burmann, Christoph
8
Enneking, Ulrich
8
Schröder, Hendrik
8
Langner, Tobias
7
Mogaji, Emmanuel
7
Roosen, Jutta
7
Stobart, Jon
7
Alvensleben, Reimar von
6
Fournier, Susan
6
Hennigs, Nadine
6
Hildebrandt, Lutz
6
Holbrook, Morris B.
6
Schrader, Ulf
6
Schulze, Birgit
6
Silberer, Günter
6
Tadajewski, Mark
6
Terlutter, Ralf
6
Baumgarth, Carsten
5
Bosah, Genevieve
5
Brooksworth, Frederica
5
Bruhn, Manfred
5
Calder, Bobby J.
5
Fritz, Wolfgang
5
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Institution
All
Gesellschaft für Innovatives Marketing
1
Published in...
All
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to consumer choice
3
Measuring and managing brands
3
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
2
Brand management ; Vol. 2
2
Cutting edge international research
2
Erfolgsstrategien für die Mitte - Perspektiven aus Marktforschung, Praxis und Wissenschaft : Dokumentation des Führungsgesprächs vom 7. November 2008
2
International advertising and communication : current insights and empirical findings
2
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
2
Media and change management : creating a path for new content formats, business models, consumer roles, and business responsibility
2
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
2
SpringerLink / Bücher
2
The impact of theory on representations of the consumer and the marketing organisation
2
Theoretische Fundierung und praktische Relevanz der Handelsforschung
2
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
1
Beyond Hofstede : culture frameworks for global marketing and management
1
Beyond sustainability
1
Brand management ; Vol. 3
1
Brand management ; Vol. 4
1
Challenges and trends in modern banking
1
Country of origin effect : looking back and moving forward
1
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
1
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung
1
Der Handel im Informationszeitalter : Konzepte, Instrumente, Umsetzung ; Klaus Barth zum 65. Geburtstag
1
E-business : state of the art of ICT based challenges and solutions
1
Edition Sigma
1
Electronic retailing
1
Erfolg durch Dienen? : Beiträge zur wertsteigernden Führung von Dienstleistungsunternehmen
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
Europa vor dem Euro - neue Chancen für Marketing und Vertrieb : Bericht der GfK-Tagung vom 19. Juni 1998 in der Meistersingerhalle Nürnberg
1
Führerschaft in Märkten : Nutzung und Sicherung von Erfolgspotenzialen ; Jahrestagung 2002 der GfK-Nürnberg e.V.
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Handbook of qualitative research methods in marketing
1
Handbook of research on applied data science and artificial intelligence in business and industry ; Volume 1
1
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
1
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken
1
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
1
Legends in consumer behavior
1
Markenführung im Billigzeitalter : Wertevernichtung - Spirale ohne Ende
1
Markenstrategien im Spannungsfeld Hersteller - Handel : Markendialog Februar 2011
1
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In-store experimental approach to pricing and consumer behavior
Valdimar Sigurdsson
;
Foxall, Gordon R.
;
Saevarsson, Hugi
- In:
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to …
,
(pp. 185-197)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009740372
Saved in:
2
Customers' online interaction experiences with
fashion
brands : e-information and e-buying
Loureiro, Sandra Maria Correia
;
Amorim, Marlene
- In:
E-business : state of the art of ICT based challenges …
,
(pp. 81-97)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011858948
Saved in:
3
Development and validation of consumers' need for ingredient authenticity (CNIA scale)
Zainol, Zahirah
;
Phau, Ian
;
Cheah, Isaac
- In:
Country of origin effect : looking back and moving forward
,
(pp. 84-105)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012008497
Saved in:
4
Verlust der Mitte : Phantom oder Realität?
Diller, Hermann
- In:
Erfolgsstrategien für die Mitte - Perspektiven aus …
,
(pp. 3-14)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003974834
Saved in:
5
Erfolgsstrategien für die Mitte vs. Stuck in the Middle : Zusammenfassung der Podiums- und Plenumsdiskussion
Diller, Hermann
;
Klein-Bölting, R.
;
Terberger, D.
; …
- In:
Erfolgsstrategien für die Mitte - Perspektiven aus …
,
(pp. 23-29)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003974842
Saved in:
6
Brand
worlds : a guide to creating holistic worlds of
brand
experiences through communication
Diehl, Sandra
;
Terlutter, Ralf
- In:
Media and change management : creating a path for new …
,
(pp. 169-187)
.
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167347
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7
The impact of pricing on consumer decision-making for and evaluations of premium private labeled brands in grocery retailing
Steinmann, Sascha
;
Fonferek, Katharina-Maria
; …
- In:
Advances in National Brand and Private Label Marketing …
,
(pp. 143-149)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013277500
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8
Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung
Rudolph, Thomas
(
ed.
);
Schweizer, Markus
(
contributor
); …
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002850992
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9
Länderberichte : [Niederlande, Österreich, Dänemark, Belgien, Vereinigtes Königreich, Republik Irland]
Rudolph, Thomas
;
Schröder, Thomas
- In:
Das Discount-Phänomen : eine 360-Grad-Betrachtung
,
(pp. 219-306)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003330000
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10
Brand
placements in movies : the impact of modality, prominence and plot connection on attitude and behavioral intention
Purnawirawan, Nathalia
;
Wouters, Marijke
;
Pelsmacker, …
- In:
Cutting edge international research
,
(pp. 347-361)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003985215
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