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Undetermined
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Bruhn, Manfred
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Brand
happiness : the searching and finding of the "holy grail" of marketing
Bruhn, Manfred
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Schnebelen, Stefanie
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
71
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2017
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Markentreue setzt eine starke Marke voraus : die zu pflegen ist eine zentrale Herausforderung
Bruhn, Manfred
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Effects of sponsorship quality and quantity on employee
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Batt, Verena
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2021
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Authenticity in branding - exploring antecedents and consequences of
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authenticity
Fritz, Kristine
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Schoenmueller, Verena
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Bruhn, Manfred
- In:
European journal of marketing : EJM
51
(
2017
)
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Conceptualizing and measuring
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Bruhn, Manfred
;
Hadwich, Karsten
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Eichen, Falko
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Markenkommunikation auf Social Media-Plattformen : Anforderungen aus Konsumentensicht und deren Einfluss auf Zielgrössen des Markenmanagements
Bruhn, Manfred
;
Schäfer, Daniela B.
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Schoenmüller, Verena
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
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Antecedents and consequences of the quality of e-customer-to-customer interactions in B2B communities
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Schäfer, Daniela B.
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Industrial marketing management : the international …
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Swissness communication and its impact on consumer-
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relationships
Bruhn, Manfred
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An appraisal framework of the determinants and consequences of
brand
happiness
Schnebelen, Stefanie
;
Bruhn, Manfred
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Psychology & marketing
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2018
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Handbuch
Markenartikel
: Anforderungen an die Markenpolitik aus Sicht von Wissenschaft und Praxis
Bruhn, Manfred
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