Showing 1 - 10 of 61
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011661690
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011777144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003346546
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012601205
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359357
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011970161
consumers and brands, we develop a scale for measuring the strength of consumers' perceived brand authenticity, where … contemporary marketing and a major factor for brand success. By conducting a literature review and several studies with different … also demonstrate the discriminant validity of brand authenticity with regard to related marketing constructs such as brand …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013034109
Ausgangspunkt des Marketing sind die Probleme, Wünsche und Bedürfnisse der Konsumenten. Es sind jedoch kaum Informationen über die Zufriedenheit der Konsumenten und die wahrgenommenen Probleme nach einer Kaufentscheidung verfügbar. Im Mittelpunkt der Arbeit stehen die Ergebnisse einer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011941947