Showing 1 - 10 of 124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009554787
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010519623
. Jedoch sind trotz der hohen Relevanz der Markenpersönlichkeit für das Markenimage bisher keine Erkenntnisse bezüglich des …Numerous studies have investigated how brand characteristics influence brand extendibility (i.e., the extent to which a … brand can be used to introduce brand extensions that yield positive brand outcomes). However, despite the high relevance of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012216068
-- Nutzenorientierte Produktgestaltung am Beispiel von Pkw -- Testmarktsimulation am Beispiel von Körperpflegemittel -- Markentransfer am …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517453
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011911283
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010513971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009629144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008909030
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010527140
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003596637