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~person:"Homburg, Christian"
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Pricing strategy
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Hochschulschrift
1
Thesis
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Language
All
German
22
English
19
Author
All
Homburg, Christian
Svensson, Göran
50
Kleinaltenkamp, Michael
47
Wagner, Stephan M.
42
Spiller, Achim
41
Schiele, Holger
35
Görg, Holger
31
Naudé, Peter
31
Cheng, T. C. E.
29
Eßig, Michael
29
Zentes, Joachim
27
Choi, Thomas Y.
26
Holland, Heinrich
26
Krafft, Manfred
26
Lasch, Rainer
26
Henneberg, Stephan
25
Olbrich, Rainer
25
Fischer, Christian
24
Huo, Baofeng
24
Stölzle, Wolfgang
24
Choi, Tsan-Ming
23
Belz, Christian
22
Chen, Ying-Ju
22
Hartmann, Evi
22
Mysen, Tore
22
Schoenherr, Tobias
22
Ahlert, Dieter
21
Kaufmann, Lutz
21
Mann, Andreas
21
Matsushima, Noriaki
21
Schlippenbach, Vanessa von
21
Bruhn, Manfred
20
Chambolle, Claire
20
Hanf, Jon
20
Jacob, Frank
20
Narasimhan, Ram
20
Wey, Christian
20
Bogaschewsky, Ronald
19
Hamilton, Stephen F.
19
Kreutzer, Ralf T.
19
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Institution
All
Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim
1
Published in...
All
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
7
Journal of the Academy of Marketing Science
4
Journal of business economics : JBE
3
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Journal of marketing
2
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
2
Gabler Edition Wissenschaft
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of international marketing
1
Kompetenz in Wissenschaft & Management
1
Management Know-how Reihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Preismanagement auf Business-to-Business Märkten : Preisstrategie - Preisbestimmung - Preisdurchsetzung
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
1
Working paper / Universität Mainz, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre und Marketing
1
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Source
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ECONIS (ZBW)
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1
The value relevance of digital marketing capabilities to firm performance
Homburg, Christian
;
Wielgos, Dominik
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
50
(
2022
)
4
,
pp. 666-688
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013389223
Saved in:
2
Efficient Consumer Response (ECR) : Erfolg durch Kooperation mit dem Handel
Homburg, Christian
;
Grandinger, Andreas
;
Krohmer, Harley
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000969044
Saved in:
3
Industrielle Dienstleistungen: Auswirkungen auf die Geschäftsbeziehungen und Faktoren für ein erfolgreiches Management
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
- In:
Journal of business economics : JBE
69
(
1999
)
8
,
pp. 847-865
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402346
Saved in:
4
Die Qualität internationaler Geschäftsbeziehungen : theoretische Überlegungen und empirische Befunde
Homburg, Christian
;
Kiedaisch, Ingo
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
1
,
pp. 22-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352990
Saved in:
5
Single sourcing, double sourcing, multiple sourcing ...? : Ein ökonomischer Erklärungsansatz
Homburg, Christian
- In:
Journal of business economics : JBE
65
(
1995
)
8
,
pp. 813-834
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001183812
Saved in:
6
Situative Determinanten relationalen Beschaffungsverhaltens
Homburg, Christian
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
50
(
1998
)
11
,
pp. 979-1009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001250626
Saved in:
7
Closeness to the customer in industrial markets : towards a theory-based understanding of measurement, organizational antecedents, aand performance outcomes
Homburg, Christian
- In:
Journal of business economics : JBE
65
(
1995
)
3
,
pp. 309-331
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001176325
Saved in:
8
Closeness to the customer in industrial markets : towards a theory-based understanding of measurement, organizational antecedents and performance outcomes
Homburg, Christian
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000894997
Saved in:
9
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
Bruhn, Manfred
(
ed.
);
Homburg, Christian
(
ed.
)
-
2017
-
9., überarbeitete Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570356
Saved in:
10
Looking beyond the horizon : how to approach the customers' customers in business-to-business markets
Homburg, Christian
;
Wilczek, Halina
;
Hahn, Alexander
- In:
Journal of marketing
78
(
2014
)
5
,
pp. 58-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010419899
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