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~person:"Homburg, Christian"
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Theory
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13
Marketingmanagement
13
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7
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7
Kundenzufriedenheit
7
Success factor
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Undetermined
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Aufsatzsammlung
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Collection of articles of several authors
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Handbuch
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Hochschulschrift
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Case study
4
Fallstudie
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Thesis
4
Aufsatz im Buch
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Book section
3
Bibliografie enthalten
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1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Reprint
1
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Language
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German
33
English
24
Author
All
Homburg, Christian
Wagner, Joachim
208
Görg, Holger
150
Baldwin, John R.
133
Weichselberger, Annette
101
Mairesse, Jacques
96
Bernard, Andrew B.
94
Kollmann, Tobias
94
Heinemann, Gerrit
79
Jäckel, Peter
79
Tsukhlo, Sergey
78
Lachner, Josef
77
Swoboda, Bernhard
71
Konings, Jozef
69
Van Reenen, John
68
Cheng, T. C. E.
66
Ahlert, Dieter
65
Zentes, Joachim
65
Strobl, Eric
64
Goldar, Bishwanath
63
Wirtz, Bernd W.
63
Dobbelaere, Sabien
59
Peitz, Martin
58
Gürtler, Joachim
57
Grewal, Dhruv
56
Bloom, Nicholas
55
Heshmati, Almas
55
Lindlbauer, Jürg-Dieter
54
Thurik, Adriaan R.
54
Svensson, Göran
53
Ghani, Ejaz
52
Raff, Horst
52
Schramm-Klein, Hanna
52
Schröder, Christoph
52
Brynjolfsson, Erik
51
Haltiwanger, John C.
51
Redding, Stephen
51
Bauer, Hans H.
50
Kerr, William R.
50
Nerb, Gernot
50
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim
1
Universität Mannheim
1
Published in...
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Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
7
Journal of business economics : JBE
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Journal of marketing
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
2
Research
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
2
Working paper / Universität Mainz, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre und Marketing
2
Accounting, organizations and society : an international journal devoted to the behavioural, organizational and social aspects of accounting
1
Empirische Organisations- und Entscheidungsforschung : Ansätze, Befunde, Methoden ; Festschrift zum 60. Geburtstag von Herrn Professor Dr. Rolf Bronner; mit 26 Tabellen
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler-Edition Wissenschaft
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of international marketing
1
Journal of marketing research
1
Kompetenz in Wissenschaft & Management
1
Management Know-how Reihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Marketing strategy organization and implementation
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
1
Neue betriebswirtschaftliche Forschung : nbf
1
Preismanagement auf Business-to-Business Märkten : Preisstrategie - Preisbestimmung - Preisdurchsetzung
1
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
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Opposites attract, but similarity works : a study of interorganizational similarity in marketing channels
Homburg, Christian
;
Faßnacht, Martin
;
Schneider, Janna
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001762968
Saved in:
2
Die Erfolgsauswirkungen der Vertriebsstruktur : eine empirische Untersuchung im Mehrkanalkontext
Mühlhäuser, Stephan
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011533293
Saved in:
3
The multichannel pricing dilemma : do consumers accept higher offline than online prices?
Homburg, Christian
;
Lauer, Karin
;
Vomberg, Arnd
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
36
(
2019
)
4
,
pp. 597-612
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012152467
Saved in:
4
Strategische Preisgestaltung in Offline- und Online-Vertriebskanälen : Determinanten und Auswirkungen auf das Verhalten von Konsumenten
Lauer, Karin
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011866590
Saved in:
5
Firm value creation through major channel expansions : evidence from an event study in the United States, Germany, and China
Homburg, Christian
;
Vollmayr, Josef
;
Hahn, Alexander
- In:
Journal of marketing
78
(
2014
)
3
,
pp. 38-61
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010360448
Saved in:
6
Design and governance of multichannel sales systems : financial performance consequences in business-to-business markets
Homburg, Christian
;
Vomberg, Arnd
;
Muehlhaeuser, Stephan
- In:
Journal of marketing research
57
(
2020
)
6
,
pp. 1113-1134
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012391114
Saved in:
7
Handbuch Vertriebsmanagement : Strategie - Führung - Informationsmanagement - CRM
Homburg, Christian
(
ed.
);
Wieseke, Jan
(
ed.
)
-
2011
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009239584
Saved in:
8
Efficient Consumer Response (ECR) : Erfolg durch Kooperation mit dem Handel
Homburg, Christian
;
Grandinger, Andreas
;
Krohmer, Harley
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000969044
Saved in:
9
Industrielle Dienstleistungen: Auswirkungen auf die Geschäftsbeziehungen und Faktoren für ein erfolgreiches Management
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
- In:
Journal of business economics : JBE
69
(
1999
)
8
,
pp. 847-865
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402346
Saved in:
10
Die Qualität internationaler Geschäftsbeziehungen : theoretische Überlegungen und empirische Befunde
Homburg, Christian
;
Kiedaisch, Ingo
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
1
,
pp. 22-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352990
Saved in:
1
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