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~person:"Homburg, Christian"
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Bibliography included
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Handbook
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Handbuch
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Aufgabensammlung
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Case study
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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1
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Language
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German
63
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Undetermined
3
Author
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Homburg, Christian
Kotler, Philip
240
Meffert, Heribert
224
Bruhn, Manfred
193
Pepels, Werner
147
Irwin, Scott H.
96
Kumar, Satish
90
Wiedmann, Klaus-Peter
80
Bauer, Hans H.
76
Belz, Christian
75
Fritz, Wolfgang
75
Malhotra, Naresh K.
71
Kaiser, Harry M.
70
Huber, Frank
69
Sheth, Jagdish N.
67
Albers, Sönke
64
Kapferer, Clodwig
64
Kuß, Alfred
64
McAleer, Michael
64
Kraus, Sascha
63
Good, Darrel L.
62
Wilson, William W.
62
Herrmann, Andreas
59
Chang, Chia-Lin
56
Hair, Joseph F.
56
Tomczak, Torsten
55
Weis, Hans Christian
55
Dichtl, Erwin
52
Jaffe, Adam B.
52
Reinecke, Sven
52
Jabbar, Mohammad A.
51
Diller, Hermann
50
Kirchgeorg, Manfred
50
Tadajewski, Mark
50
Unger, Fritz
50
Wohlrabe, Klaus
50
Armstrong, Gary
49
Backhaus, Klaus
49
Jayne, Thomas S.
49
Lim, Weng Marc
49
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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Institut für Marktorientierte Unternehmensführung Mannheim
3
Universität Mannheim
2
Institut für Marktorientierte Unternehmensführung <Mannheim>
1
Springer International Publishing
1
Wissenschaftliche Hochschule für Unternehmensführung
1
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Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
8
Journal of the Academy of Marketing Science
7
Journal of marketing
6
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
6
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
5
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
5
Die Betriebswirtschaft : DBW
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Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
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Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
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Europäische Hochschulschriften / 5
3
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
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Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
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Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
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BestMasters
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Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
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Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
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Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven
1
Edition Blickbuch Wirtschaft
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim
1
Gabler Research
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Gabler Research / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
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Gabler-Edition Wissenschaft
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Journal of marketing research
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Kompetenz in Wissenschaft & Management
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Marketing
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
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Motivating sales reps for innovation
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Hohenberg, Sebastian
;
Homburg, Christian
- In:
Journal of marketing
80
(
2016
)
2
,
pp. 101-120
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011458675
Saved in:
2
When should the customer really be king? : on the optimum level of salesperson customer orientation in sales encounters
Homburg, Christian
;
Müller, Michael
;
Klarmann, Martin
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008933750
Saved in:
3
When should the customer really be king? : on the optimum level of salesperson customer orientation in sales encounters
Homburg, Christian
;
Müller, Michael
;
Klarmann, Martin
- In:
Journal of marketing
75
(
2011
)
2
,
pp. 55-74
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008935843
Saved in:
4
How to organize pricing? : vertical delegation and horizontal dispersion of pricing authority
Homburg, Christian
;
Jensen, Ove
;
Hahn, Alexander
- In:
Journal of marketing
76
(
2012
)
5
,
pp. 49-69
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009782920
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5
The catbird seat of the sales force : how sales force integration leads to new product success
Kuester, Sabine
;
Homburg, Christian
;
Hildesheim, Andreas
- In:
International journal of research in marketing : IJRM ; …
34
(
2017
)
2
,
pp. 462-479
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011734893
Saved in:
6
When does
salespeople
’s customer orientation lead to customer loyalty? : the differential effects of relational and functional customer orientation
Homburg, Christian
;
Müller, Michael
;
Klarmann, Martin
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
39
(
2011
)
6
,
pp. 795-812
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010217998
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7
Neukundenakquisition : eine Erfolgsfaktorenanalyse für erklärungsbedürftige Produkte und Dienstleistungen
Fargel, Tim
;
Fargel, Tim Siu-Lung
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003480563
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8
Marketing
performance measurement systems : does comprehensiveness really improve performance?
Homburg, Christian
;
Artz, Martin
;
Wieseke, Jan
- In:
Journal of marketing
76
(
2012
)
3
,
pp. 56-77
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009778039
Saved in:
9
The thought worlds of
marketing
and sales : which differences make a difference?
Homburg, Christian
;
Jensen, Ove
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003427950
Saved in:
10
Configurations of
marketing
and sales : a taxonomy
Homburg, Christian
;
Jensen, Ove
;
Krohmer, Harley
- In:
Journal of marketing
72
(
2008
)
2
,
pp. 133-154
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003684152
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