Showing 1 - 10 of 15
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001298623
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011482864
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003808615
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009154834
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009727067
One peculiarity of relationship marketing is that the pioneers drew to some extent on theory; the motivation behind relationship marketing being rooted in empirical observations and managerial problems, which highlighted the value added of relationship-based managing. The perception of these...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012673451
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010508488
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515815
Alfred Kuß und Michael Kleinaltenkamp führen in die grundlegenden Konzepte, Methoden und Anwendungen des Marketing ein. Sie gehen auf zentrale Fragestellungen klar und verständlich ein und veranschaulichen diese anhand von Beispielen aus der Unternehmenspraxis. Der Leser kann sich so ein...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516177
Grundbegriffe des Marketings -- Unternehmung und Absatzmarkt -- Grundzüge des Käuferverhaltens -- Marktforschung -- Entwicklung von Marketingstrategien -- Produktpolitik -- Kommunikationspolitik -- Vertriebspolitik -- Preispolitik -- Weitere Schritte der Marketingplanung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016688