Showing 1 - 10 of 12
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002827824
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002195845
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009665210
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003372007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003505943
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003627400
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003677243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587887
In many well developed economies the number of brands as well as their perceived homogeneity is increas­ing for more than two decades. As a result, more and more brands appear interchangeable to their cus­tomers. To cope with this challenge it is necessary to develop a unique brand identity...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012582997
Die Bedeutung von Dienstleistungen steigt seit einigen Jahren kontinuierlich an. Gründe hierfür sind u.a. in einem generellen Anstieg klassischer Dienstleistungen, der Entstehung neuer Dienstleistungsmärkte sowie einem verstärkten Angebot begleitender Dienstleistungen bei Sachgütern zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866501