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Wiedmann, Klaus-Peter
Esch, Franz-Rudolf
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Huber, Frank
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Burmann, Christoph
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Belk, Russell W.
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Bauer, Hans H.
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Han, Heesup
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Herrmann, Andreas
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Grunert, Klaus G.
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Mattila, Anna S.
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Bruhn, Manfred
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Baumgarth, Carsten
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Phau, Ian
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Lusk, Jayson L.
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Dwivedi, Yogesh Kumar
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List, John A.
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Gierl, Heribert
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Melewar, T. C.
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Meer, Jonathan
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Septianto, Felix
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Sheth, Jagdish N.
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Loureiro, Sandra Maria Correia
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Usman, Osly
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Smith, Sarah
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Foxall, Gordon R.
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Grewal, Dhruv
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Meffert, Heribert
73
Andreoni, James
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Bagozzi, Richard P.
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Huck, Steffen
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Paul, Justin
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Verhoef, Peter C.
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Walsh, Gianfranco
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Khare, Arpita
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Wansink, Brian
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Agarwal, Sumit
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Keller, Kevin Lane
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Nayga, Rodolfo M.
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
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Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
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Journal of business research : JBR
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The journal of brand management : an international journal
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
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Psychology & marketing
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The journal of product & brand management
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Corporate reputation review : an international journal
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Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
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Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
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Produktbewertungen im Internet : eine empirische Studie zum Einfluss von Onlinerezensionen auf die Markenwahrnehmung und das
Konsumentenverhalten
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Behrens, Stefan
;
Materna, Jennifer
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009125226
Saved in:
2
To manipulate, or not to manipulate : the naïve beliefs of the simple application of persuasion techniques
Langner, Sascha
;
Schmidt, Steffen
;
Fritz, Sebastian
; …
- In:
Consumer psychology in a social media world
,
(pp. 187-201)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011586456
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3
Die Identifikation von Lead-Usern in virtuellen Communities : eine empirische Untersuchung ihrer Verhaltensmerkmale in Bulletin-Boards
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Pankalla, Lars
;
Ramlow, Felix
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853856
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4
Motive des Konsumentenmanagements im Open Source-Marketing
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
,
(pp. 231 - 248)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014559563
Saved in:
5
Brand logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012002742
Saved in:
6
Modifikation automobiler Produktmarken zur Strukturierung von Sonderausstattungen : ein markenorientierter Ansatz zur Gestaltung der Produktstruktur
Beck, Christian
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011793376
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7
The power of experiential marketing : exploring the causal relationships among multisensory marketing, brand experience, customer perceived value and brand strength
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Labenz, Franziska
;
Haase, Janina
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
25
(
2018
)
2
,
pp. 101-118
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011891057
Saved in:
8
Konsumentenverwirrtheit: Konstrukt und marketingpolitische Implikationen
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Walsh, Gianfranco
;
Klee, Alexander
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
23
(
2001
)
2
,
pp. 83-99
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001635676
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9
Markentradition als Erfolgsfaktor in der Automobilbranche : Gestaltungsperspektiven auf Basis einer empirischen Studie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Wüstefeld, Thomas
;
Bachmann, Frank
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003942904
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10
Unleashing the power of luxury : antecedents of luxury brand perception and effects on luxury brand strength
Hennigs, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Behrens, Stefan
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
20
(
2012/13
)
8
,
pp. 705-715
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010197484
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