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Wiedmann, Klaus-Peter
Bruhn, Manfred
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Burmann, Christoph
159
Esch, Franz-Rudolf
151
Han, Heesup
130
Huber, Frank
126
Homburg, Christian
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Nijkamp, Peter
99
Bauer, Hans H.
98
Pechlaner, Harald
96
Baumgarth, Carsten
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Melewar, T. C.
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Song, Haiyan
85
Fehr, Ernst
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Law, Chun Hung Roberts
70
Ahlert, Dieter
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Güth, Werner
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Guiso, Luigi
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Ockenfels, Axel
66
Phau, Ian
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Verhoef, Peter C.
66
Smeral, Egon
65
Tomczak, Torsten
65
Li, Gang
63
Bang, Nguyen
62
Falk, Armin
60
Hall, Colin Michael
60
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59
Hollebeek, Linda D.
59
McAleer, Michael
59
Tisdell, Clement A.
59
Kozak, Metin
58
Loureiro, Sandra Maria Correia
58
Scott, Noel
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Bjørnskov, Christian
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Von Fukushima zum Tanz der Banker - die (un)sichtbare Hand in der Globalisierungskommunikation : [ausgewählte Beiträge des III. Internationalen Hamburger Kongresses zur Wirtschaftskommunikation (IHCW 2011)]
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The power of experiential marketing : exploring the causal relationships among multisensory marketing, brand experience, customer perceived value and brand strength
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Labenz, Franziska
;
Haase, Janina
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
25
(
2018
)
2
,
pp. 101-118
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011891057
Saved in:
2
Measuring brand performance in the cruise industry : brand experiences and sustainability orientation as basis for value creation
Hennigs, Nadine
;
Schmidt, Steffen
;
Wiedmann, Klaus-Peter
; …
- In:
International journal of services technology and management
23
(
2017
)
3
,
pp. 189-203
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011844452
Saved in:
3
Brand logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012002742
Saved in:
4
Brand equity valuation through big data intelligence
Schmidt, Steffen
;
Buckler, Frank
;
Langner, Sascha
; …
- In:
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift …
33
(
2016
)
2
,
pp. 32-41
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011561882
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5
Brand extensions : a successful strategy in luxury fashion branding? ; assessing consumers' implicit associations
Hennigs, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Behrens, Stefan
; …
- In:
Journal of fashion marketing and management
17
(
2013
)
4
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pp. 390-402
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010198008
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6
Die Wahrnehmung von Luxus und Tradition als Werttreiber einer Marke : Analysen auf Basis einer empirischen Studie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Wüstefeld, Thomas
;
Kanaplei, Kim
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009236559
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Commodity Branding : Skizzen zu einem markenwert-zentrierten Ansatz und empirische Hinweise zu dessen erfolgreicher Umsetzung
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Ludewig, Dirk
- In:
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,
(pp. 81-114)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008701320
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Der Aufbau einer Markenpersönlichkeit als Herausforderung des Markenmanagements : eine empirische Untersuchung anhand der Kosmetikbranche
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Bachmann, Frank
;
Schmitz, Miriam
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003847046
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9
The perceived value of brand heritage and brand luxury : managing the effect on brand strength
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Hennigs, Nadine
;
Schmidt, Steffen
; …
- In:
Quantitative marketing and marketing management : …
,
(pp. 563-583)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621548
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10
Wie steigert man Konsumentenvertrauen? : consumer
confidence
als Gegenstand von Wirtschaft und Kommunikation
König, Jan C. L.
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Von Fukushima zum Tanz der Banker - die (un)sichtbare …
,
(pp. 141-153)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011502686
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