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Handbuch
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Sammlung
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Language
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German
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Undetermined
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Wiedmann, Klaus-Peter
Esch, Franz-Rudolf
177
Burmann, Christoph
154
Huber, Frank
149
Bauer, Hans H.
129
Gierl, Heribert
120
Belk, Russell W.
118
Han, Heesup
116
Grunert, Klaus G.
102
Herrmann, Andreas
102
Mattila, Anna S.
102
Phau, Ian
100
Baumgarth, Carsten
95
Pelsmacker, Patrick de
94
Lusk, Jayson L.
86
Melewar, T. C.
86
Bruhn, Manfred
81
Sheth, Jagdish N.
79
Usman, Osly
78
Loureiro, Sandra Maria Correia
75
Foxall, Gordon R.
74
Keller, Kevin Lane
74
Meffert, Heribert
74
Septianto, Felix
73
Wansink, Brian
73
Bagozzi, Richard P.
71
Dwivedi, Yogesh Kumar
70
Grewal, Dhruv
70
Khare, Arpita
70
Verhoef, Peter C.
68
Rajagopal
67
Nayga, Rodolfo M.
66
Tomczak, Torsten
66
Eisend, Martin
65
Paul, Justin
65
Stavins, Joanna
65
Agarwal, Sumit
64
Ahlert, Dieter
64
Chintagunta, Pradeep K.
64
Ko, Eunju
63
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Institution
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
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Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
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Schriftenreihe Marketing, Management
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Journal of business research : JBR
6
The journal of brand management : an international journal
6
Schriftenreihe Marketing Management
5
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
4
Psychology & marketing
3
The journal of product & brand management
3
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal of marketing communications
2
Luxury marketing : a challenge for theory and practice
2
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
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Consumer psychology in a social media world
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Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele
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International journal of consumer studies
1
International journal of retail & distribution management
1
International journal of services technology and management
1
Journal of customer behaviour
1
Journal of fashion marketing and management
1
Journal of food products marketing : innovations in food advertising, food promotion, food publicity, food sales promotion
1
Journal of general management
1
Journal of global scholars of marketing science : bridging Asia and the world ; JGSMS
1
Journal of marketing theory and practice
1
Management Know-how
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Schriftenreihe Marketin Management
1
SpringerLink / Bücher
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The Oxford handbook of luxury business
1
The journal of consumer marketing
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
Zeitschrift für Energiewirtschaft : ZfE
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Brand logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012002742
Saved in:
2
The power of experiential marketing : exploring the causal relationships among multisensory marketing, brand experience, customer perceived value and brand strength
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Labenz, Franziska
;
Haase, Janina
; …
- In:
The journal of brand management : an international journal
25
(
2018
)
2
,
pp. 101-118
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011891057
Saved in:
3
Brand extensions : a successful strategy in luxury fashion branding? ; assessing consumers' implicit associations
Hennigs, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Behrens, Stefan
; …
- In:
Journal of fashion marketing and management
17
(
2013
)
4
,
pp. 390-402
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010198008
Saved in:
4
Die Wahrnehmung von Luxus und Tradition als Werttreiber einer Marke : Analysen auf Basis einer empirischen Studie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Wüstefeld, Thomas
;
Kanaplei, Kim
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009236559
Saved in:
5
Der Aufbau einer Markenpersönlichkeit als Herausforderung des Markenmanagements : eine empirische Untersuchung anhand der Kosmetikbranche
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Bachmann, Frank
;
Schmitz, Miriam
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003847046
Saved in:
6
Measuring brand performance in the cruise industry : brand experiences and sustainability orientation as basis for value creation
Hennigs, Nadine
;
Schmidt, Steffen
;
Wiedmann, Klaus-Peter
; …
- In:
International journal of services technology and management
23
(
2017
)
3
,
pp. 189-203
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011844452
Saved in:
7
Brand equity valuation through big data intelligence
Schmidt, Steffen
;
Buckler, Frank
;
Langner, Sascha
; …
- In:
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift …
33
(
2016
)
2
,
pp. 32-41
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011561882
Saved in:
8
Commodity Branding : Skizzen zu einem markenwert-zentrierten Ansatz und empirische Hinweise zu dessen erfolgreicher Umsetzung
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Ludewig, Dirk
- In:
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, …
,
(pp. 81-114)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008701320
Saved in:
9
Die Marke als Erfolgsfaktor in der Automobilbranche : Kaufentscheidungsprozesse am Beispiel der Elektromobilität
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Reeh, Marc-Oliver
;
Tütünci, Gülsen
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009509931
Saved in:
10
Managing the value of luxury : the effect of brand luxury perception on brand strength
Hennigs, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Schmidt, Steffen
; …
- In:
Luxury marketing : a challenge for theory and practice
,
(pp. 341-357)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009667668
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