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Handbuch
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Wiedmann, Klaus-Peter
Acemoglu, Daron
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Vivarelli, Marco
163
Antonelli, Cristiano
133
Belk, Russell W.
116
Han, Heesup
115
Dosi, Giovanni
111
Aghion, Philippe
108
Asongu, Simplice
105
Nijkamp, Peter
103
Grunert, Klaus G.
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Mattila, Anna S.
98
Bauer, Hans H.
94
Audretsch, David B.
93
Dwivedi, Yogesh Kumar
90
Huber, Frank
90
Verspagen, Bart
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Popp, David
88
Lusk, Jayson L.
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Greenwood, Jeremy
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Phau, Ian
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Nelson, Richard R.
83
Gierl, Heribert
82
Comin, Diego
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Jovanovic, Boyan
79
Herrmann, Andreas
78
Helpman, Elhanan
77
Jaffe, Adam B.
77
Usman, Osly
77
Galor, Oded
76
Sheth, Jagdish N.
76
Grewal, Dhruv
75
Irmen, Andreas
75
Coccia, Mario
73
Foxall, Gordon R.
73
Khare, Arpita
72
Daim, Tugrul U.
71
Madlener, Reinhard
71
Mokyr, Joel
71
Stavins, Joanna
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
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Leibniz Universität Hannover / Lehrstuhl Marketing und Management (M2)
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Universität Hannover / Institut für Marketing & Management
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Employment and acceptance of near field communication in mobile marketing
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Reeh, Marc-Oliver
;
Schumacher, Henrik
- In:
Handbook of research on mobile marketing management
,
(pp. 190-212)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003919363
Saved in:
2
When more information means less consumer acceptance of innovative food technologies
Walten, Levke
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Schmidt, Steffen
- In:
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift …
38
(
2021
)
3
,
pp. 14-22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012542242
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3
Konsumentenseitige Akzeptanz von Lebensmittelzusatzstoffen : Identifikation von Akzeptanztreibern im Kontext der Gewinnung von Lebensmittelzusatzstoffen aus Nebenströmen der Lebens...
Albertsen, Levke
;
Wiedmann, Klaus-Peter
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011759737
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4
Near Field Communication im Mobile Marketing : Einsatzmöglichkeiten und Akzeptanzchancen
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Reeh, Marc-Oliver
;
Schumacher, Henrik
- In:
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, …
,
(pp. 305-325)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003753457
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5
Mobile commerce : Chancenpotentiale einer neuen Stufe des E-Commerce
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Buckler, Frank
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Buxel, Holger
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004677329
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Kundenzufriedenheit in Online-Beziehungen : Ergebnisse einer empirischen Studie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Langner, Sascha
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Siecinski, Jessica
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2007
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7
Ansatz eines strategischen CSR-Konzeptes zur Förderung innovativer Technologien am Beispiel der Nanotechnologie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
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Dieterich, …
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2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008859254
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The complexity of value in the luxury industry : from consumers' individual value perception to luxury consumption
Hennings, Nadine
;
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Klarmann, …
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International journal of retail & distribution management
43
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2015
)
10/11
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pp. 922-939
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9
Development of a measurement concept for sensory perception and investigation of the relationships with marketing-related performance indicators
Haase, Janina
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2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019241
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10
Brand logo symmetry and product design : the spillover effects on consumer inferences
Bettels, Jannick
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Journal of business research : JBR
97
(
2019
),
pp. 1-9
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012002742
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