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This study aims to investigate, through the development and operationalized constructs of service quality, service charge, perceived value, and customer satisfaction; customer satisfaction and its determinants of the banking industry in Bangladesh. An exploratory factor analysis and structural...
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, die Beziehungen zwischen Mitarbeiterzufriedenheit (MiZu) und Kundenzufriedenheit (KuZu) statistisch für insgesamt 52 …
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This paper provides a comparative analysis of statistical methods to evaluate the consumer perception about the quality of Services of General Interest. The evaluation of the service quality perceived by users is usually based on Customer Satisfaction Survey data and an ex-post evaluation is...
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We study regulation of the auditing profession in a model where audit quality is unobservable and enforcing regulation is costly. The optimal audit standard falls short of the first-best audit quality, and is increasing in the riskiness of firms and in the amount of funding they seek. The model...
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zwischen i-deals und Arbeitszufriedenheit vermitteln. Hypothesen werden durch quer- (N = 373) und längsschnittliche (N = 74 …
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The purpose of this study was to investigate the determinants of police officers' intentions to quit their current department. For this purpose, we analysed US survey data that included a large set of police officers from the Baltimore Police Department in Maryland. Our results indicate that...
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direkt auf die Arbeitszufriedenheit des Arbeitnehmers auswirken. Es werden zwei Effekte betrachtet: der …
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Für die Prinzipal-Agenten-Theorie ist es ein weitgehend ungelöstes Rätsel, warum reale Arbeitsverträge sehr geringe monetäre Leistungsanreize spezifizieren. In dieser Arbeit wird auf der Grundlage des Prinzipal-Agenten-Ansatzes ein Modell entwickelt, dass sowohl Fixlohnverträge als auch...
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Für die Prinzipal-Agenten-Theorie ist es ein weitgehend ungelöstes Rätsel, warum reale Arbeitsverträge sehr geringe monetäre Leistungsanreize spezifizieren. In dieser Arbeit wird auf der Grundlage des Prinzipal-Agenten-Ansatzes ein Modell entwickelt, dass Fixlohnverträge erklären kann....
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The present paper examines the joint effect of fixed-term employment and work organization on job satisfaction using individual-level data from the German Socio-Economic Panel (GSOEP). Specifically, we analyze whether workers who are heterogeneous in terms of the type of working contract...
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