Showing 1 - 10 of 4,463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000558872
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001948951
Despite the traction that contemporary out-of-home advertising has gained in the global media landscape, there are still some ambiguities regarding the contribution of this medium in the context of integrated marketing communication. Previous studies have examined consumers’ responses to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011644720
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003814411
Abstract AbstractDer Band greift den Medienwandel aus ökonomischer, politischer und journalistischer Perspektive der letzten zwei Jahre auf. Dazu werden ausgewählte Beiträge aus Netzveröffentlichungen herangezogen. Die Leser erhalten somit einen redaktionell gefilterten, kompakten Überblick...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015342
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167353
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013209442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011748441
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013367898