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27
Bibliography included
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Handbook
23
Handbuch
23
Lehrbuch
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Konferenzbeitrag
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Author
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Svensson, Göran
22
Bruhn, Manfred
16
Homburg, Christian
16
Ahlert, Dieter
11
Kleinaltenkamp, Michael
11
Naudé, Peter
10
Belz, Christian
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Mostert, Pierre
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Eggert, Andreas
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Helmke, Stefan
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Ivens, Björn Sven
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Kreutzer, Ralf T.
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La Rocca, Antonella
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Stock-Homburg, Ruth
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Casidy, Riza
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Gil Saura, Irene
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Grönroos, Christian
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Keränen, Joona
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Palmatier, Robert W.
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Reinartz, Werner J.
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Scheer, Lisa K.
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Aykol, Bilge
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Folse, Judith Anne Garretson
6
Henneberg, Stephan
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Hennig-Thurau, Thorsten
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Jacob, Frank
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Krafft, Manfred
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Kumar, V.
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Link, Jörg
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Mangus, Stephanie M.
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Mpinganjira, Mercy
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Nyadzayo, Munyaradzi W.
6
Paulssen, Marcel
6
Sheth, Jagdish N.
6
Snehota, Ivan
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Swoboda, Bernhard
6
Thaichon, Park
6
Ulaga, Wolfgang
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Institution
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Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
3
Bundesvereinigung Logistik
2
AMACOM
1
Bundesverband des Deutschen Textil-Einzelhandels
1
Cranfield School of Management
1
Deutsche Gesellschaft für Logistik
1
Deutsche Post AG / Direkt-Marketing
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Deutscher Industrie- und Handelskammertag
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Deutscher Logistik-Kongress <17, 2000, Berlin>
1
Deutscher Logistik-Kongress <18, 2001, Berlin>
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Deutscher Universitäts-Verlag GmbH
1
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1
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
1
IGI Global
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INSEAD
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Institut des Deutschen Textileinzelhandels <Köln>
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Kassel University Press GmbH
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Landesbetrieb Landwirtschaft Hessen
1
Marketing-Centrum <Münster (Westf)>
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Organisation for Economic Co-operation and Development
1
Rijksuniversiteit Gent / Faculteit Economie en Bedrijfskunde
1
Shaker Verlag
1
Springer Fachmedien Wiesbaden
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Svenska Handelshögskolan <Helsinki>
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SwissICT, Schweizerischer Verband der Informations- und Kommunikationstechnologie
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Technische Universität <München> / Lehrstuhl für Dienstleistungs- und Technologiemarketing
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Universität Bamberg <1979-1988>
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Universität Rostock
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Universität St. Gallen
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Universität St. Gallen / Institut für Marketing und Handel
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Wirtschaftsjunioren Hamburg
1
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
213
The journal of business & industrial marketing
109
Journal of business research : JBR
86
Journal of business-to-business marketing
39
Journal of retailing and consumer services
25
Journal of the Academy of Marketing Science
25
SpringerLink / Bücher
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Journal of marketing
22
Journal of strategic marketing
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Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
20
Gabler Edition Wissenschaft
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The journal of services marketing
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Springer eBook Collection / Business and Economics
17
International journal of production economics
15
Journal of relationship marketing : innovations and enhancements for customer service, relations, and satisfaction
15
The service industries journal
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Marketing intelligence & planning
12
Journal of personal selling & sales management : JPSSM
11
Service business
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Neue betriebswirtschaftliche Forschung : Nbf
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Services marketing quarterly
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European journal of marketing : EJM
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International journal of procurement management
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Basler Schriften zum Marketing
8
Journal of direct, data and digital marketing practice : the international journal of the Institute of Direct Marketing
8
Journal of marketing channels : ... distribution systems, strategy, and management
8
Journal of purchasing and supply management
8
Journal of retailing
8
Journal of service research : JSR
8
Marketing theory
8
The international journal of bank marketing : IJBM
8
The international journal of logistics management
8
Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
7
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
7
International journal of hospitality management
7
International journal of project management : the journal of The International Project Management Association
7
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
7
Journal of research in interactive marketing : interactive marketing and computer-mediated communication
7
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
7
Arbeitsbericht ... des Competence Center E-Business Basel
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Power-imbalanced relationships in the dyadic food chain : an empirical investigation of retailers' commercial practices with suppliers
Maglaras, George
;
Bourlakis, Michael
;
Fotopoulos, …
- In:
Industrial marketing management : the international …
48
(
2015
),
pp. 187-201
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011346661
Saved in:
2
Efficient consumer response: Kooperation und Wettbewerb auf dem Lebensmittelmarkt
Kaas, Klaus Peter
- In:
Perspektiven ökonomischen Denkens : klassische und …
,
(pp. 23-39)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001302715
Saved in:
3
Best Practice-Prozesse im Handel : Customer Relationship Management und Supply Chain Management
Zentes, Joachim
;
Janz, Markus
;
Kabuth, Peter
;
Swoboda, …
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001691682
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Gestaltung und Steuerung einer Hersteller-Händler-Kooperation in der Lebensmittelbranche
Block, Birgit
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607486
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5
Die Bedeutung von Vertrauen für die Interaktionsbeziehungen zwischen Dienstleistungsanbietern und -nachfragern
Ahlert, Dieter
;
Kenning, Peter
;
Petermann, Franz
- In:
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
,
(pp. 279-298)
.
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001555430
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6
Efficient Consumer Response - eine kritische Betrachtung
Meyer, Matthias
- In:
Handelsforschung
14
(
2000
),
pp. 297-314
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001473024
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The efficient consumer response initiative: Implications for vertical relationships throughout the US food system
Senauer, Benjamin
;
Kinsey, Jean D.
- In:
Vertical relationships and coordination in the food …
,
(pp. 443-452)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001420854
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8
Führung von Distributionsnetzwerken : eine Konzeption der Systemführung von Unternehmungsnetzwerken zur erfolgreichen Realisation von Efficient Consumer Response-Kooperationen
Borchert, Stefan
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2001
-
1. Aufl.
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Customer service at independent retail food chains in Kwazulu-Natal
Tlapana, Tshepo
- In:
Expert journal of marketing
8
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2020
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2
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pp. 89-98
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Reputation transfer to enter new B-to-B markets : measuring and modelling approaches
Falkenreck, Christine
-
2010
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