Showing 1 - 10 of 3,461
Written for students, scholars, and marketing research practitioners by three qualitative marketing research pioneers, this book takes readers through the basics to an advanced understanding of the state of the art in qualitative marketing and consumer research. The book offers readers a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009754227
Designed for students, scholars, and marketing research practitioners, this book is designed to take readers through the basics to an advanced understanding in qualitative marketing and consumer research
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011681072
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014007281
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000877383
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000963456
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009570877
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000913476
Der Dienstleistungsqualität kommt als Erfolgsfaktor im sich verschärfenden Wettbewerb eine herausragende Bedeutung zu. Bisherige Forschungsarbeiten zu ihrer Messung und Steuerung beschränkten sich allerdings auf die Qualität einer einzelnen von nur einem Anbieter offerierten Dienstleistung....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013505599
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014003696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000553130