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Lehrbuch
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Conference proceedings
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Case study
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Fallstudie
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Market information
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Statistik
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Schlosser, Rainer
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Bruhn, Manfred
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Zaccour, Georges
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Nickel, Volker
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Esch, Franz-Rudolf
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Schaffner, Sandra
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Chen, Huan
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Fogel, Joshua
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Jørgensen, Steffen
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Karray, Salma
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Prasad, Ashutosh
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Schweiger, Günter
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Sethi, Suresh
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Thiel, Patrick
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Arora, Taanika
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Bliemel, Friedhelm
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Breuer, Markus
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Dewenter, Ralf
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Dwivedi, Yogesh Kumar
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Emmerich, Norbert-Christian
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Gurun, Umit G.
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Görlich, Daniel
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Springer Fachmedien Wiesbaden
15
Axel-Springer-Verlag
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RWI - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung
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Zentralausschuss der Werbewirtschaft
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Zentralverband der Deutschen Werbewirtschaft
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National Bureau of Economic Research
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Deutscher Werberat
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Axel Springer AG / Marketing Anzeigen
2
Axel Springer Verlag
2
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Friedrich-Ebert-Stiftung / Abteilung Wirtschafts- und Sozialpolitik
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Gesellschaft für Westfälische Wirtschaftsgeschichte
2
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IP Deutschland GmbH <Köln>
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2
Technische Universität Braunschweig
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AMA Summer Academic Conference <2023, San Francisco, Calif.>
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Agfa-Aktiengesellschaft
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Akademie für Angewandte Kommunikation <Hamburg>
1
Akademie für Naturschutz und Landschaftspflege
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Aktion Bildungswerbung in Berlin
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American Marketing Association
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Arbeitsgemeinschaft Rundfunkwerbung / Media-Marketing
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Arbeitskreis Werbefernsehen der Deutschen Wirtschaft
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Arbeitstagung Marktpflege und Absatzwerbung <1959, Godesberg>
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Ausstellung Werbewelten Made in Hamburg <2010 - 2011, Hamburg>
1
Axel Springer AG
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Axel Springer Publishing Group. Marketing Department
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BDW, Deutscher Kommunikationsverband
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Berlin Verlag
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Bundesforschungsanstalt für Naturschutz und Landschaftsökologie
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Bundesministerium für das Post- und Fernmeldewesen
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Bundesverband Deutscher Zeitungsverleger
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Bundesverband der Deutschen Industrie
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Bundesverband der Deutschen Industrie, Abteilung Absatzwirtschaft
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Bundesverband der Pharmazeutischen Industrie, Frankfurt a.M. Arbeitsausschuß für Wissenschaftliche Information und Werbung
1
Bundesverband der Verbraucherzentralen und Verbraucherverbände
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International journal of advertising : the review of marketing communications
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European journal of operational research : EJOR
25
Journal of business research : JBR
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International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
22
Journal of promotion management : innovations in planning and applied research
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Betriebs-Berater : BB
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SpringerLink / Bücher
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
18
Journal of retailing and consumer services
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Markenartikel : das Magazin für Markenführung
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Psychology & marketing
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International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
12
Journal of advertising research
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Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
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Mayschosser Gespräche : Fachtagung für Leiter von Kreditgenossenschaften
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Research
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International journal of industrial organization
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CESifo working papers
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
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Journal of current issues and research in advertising
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Marketing : ZFP ; journal of research and management
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Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
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RWI Datenbeschreibung
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[RWI Projektberichte]
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Springer eBook Collection
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Wettbewerb in Recht und Praxis : wrp
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Information & management : the internat. journal of management processes and systems ; journal of IFIP Users Group
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International journal of electronic commerce : IJEC
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Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
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Journal of research in interactive marketing : interactive marketing and computer-mediated communication
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Spielend die Zukunft gewinnen : Wachstumsmarkt elektronische Spiele
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Technological forecasting & social change : an international journal
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Europäische Hochschulschriften / 5
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Sparkasse : Manager-Magazin für die Sparkassen-Finanzgruppe
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Springer eBook Collection / Business and Economics
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Factors influencing purchase intent in virtual worlds : a review of the literature
Bleize, Daniëlle N. M.
;
Antheunis, Marjolijn L.
- In:
Journal of marketing communications
25
(
2019
)
4
,
pp. 403-420
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012203321
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Exploitation of the advertainment value potential
Shaqiri, Afrim
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2003
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1. Aufl
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Play our game and tell your friends : Pringle's brand campaign on a mobile social networking site
Okazaki, Shintaro
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Yagüe Guillén, María Jésus
- In:
Cutting edge international research
,
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2010
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Wirtschaftliche Chancen und Rechtsprobleme des In-Game-Advertising
Schmidt, Peter
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Special issue: Advergames, in-game advertising, and social media games
Terlutter, Ralf
(
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2013
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Children's responses to advertising in social games
Rozendaal, Esther
;
Slot, Noortje
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Reijmersdal, Eva A. van
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- In:
Journal of advertising : official publication of the …
42
(
2013
)
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pp. 142-154
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The gamification of advertising : analysis and research directions of in-game advertising, advergames, and advertising in social network games
Terlutter, Ralf
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Capella, Michael L.
- In:
Journal of advertising : official publication of the …
42
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2013
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Kwon, Changhyun
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Changing the game : how video games are transforming the future of business
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in Computerspielen : Strategien und Konzepte
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Stammermann, Ludger
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