Showing 1 - 10 of 24,232
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003849794
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003985205
Konsumenten werden heutzutage rund um die Uhr mit Werbung konfrontiert. Aufgrund der damit einhergehenden … Risiken des Einsatzes von humorvoller Werbung analysiert. Die Wirkungen von Humor, d.h. die Beurteilung und Verarbeitung … von Humor in der Werbung sowie die kritische Betrachtung von Beispielen aus der Praxis sollen dem Leser einen Einblick in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521424
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540397
Advertising’s Contribution to Consumer Self-Empowerment Target Groups Researchers and students in the fields of marketing, media …Effects of Health Communication and Pharmaceutical Advertising -- Taking Matters Global: The (Im)Possibilities of Cross …-Cultural Advertising -- Consumer Self-Empowerment: Increasing Consumer Control and Choice -- Modelling Consumer Self …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019336
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011429121
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003433275
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009237074
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013436451
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011859031