Showing 1 - 10 of 5,460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010233753
Groups Researchers and students of Marketing, Sports, Event, & Brand Management Specialists in Sponsorship, Sports, & Event …Christian Lucas investigates the effectiveness of sports sponsorships. Two empirical studies are conducted, based on a … comprehensive literature review. Implications from both studies are derived that can guide sponsorship managers in their daily …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402227
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003849318
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003893031
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008738197
1998 wurde vom Autor eine umfangreiche empirische Untersuchung zu den Wirkungen von Sportsponsoring im Rahmen der Fußball-Weltmeisterschaft in Frankreich veröffentlicht. Gemessen und analysiert wurden u.a. Erinnerungsleistungen und Veränderungen psychologischer Marketing-Zielgrößen im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521322
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003182776
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001559653