Showing 1 - 10 of 4,486
Asymmetric information can distort market outcomes. I study how the online disclosure of information affects consumers' behavior and firms' incentives to upgrade product quality in markets where information is traditionally limited. I first build a model of consumer search with firms' endogenous...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013285520
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011646133
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011553910
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011336507
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011294152
Das Thema Kundenzufriedenheit nimmt bei Unternehmen eine immer wichtigere Rolle ein. Die Autorin konzentriert sich auf die Versicherungsbranche und misst den Einfluss der Dienstleistungsqualität auf die Kundenzufriedenheit. Zur Messung von Servicequalität wird SERVQUAL, ein von der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011932700
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014364609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014548422
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000678052