Showing 1 - 10 of 3,824
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012152467
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014252302
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010415544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010503885
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011388436
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003140794
Asymmetric information can distort market outcomes. I study how the online disclosure of information affects consumers' behavior and firms' incentives to upgrade product quality in markets where information is traditionally limited. I first build a model of consumer search with firms' endogenous...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013285520
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011808565
I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017021