Showing 1 - 10 of 4,520
The paper presents the results of a study of the image of Bulgaria as a tourist destination among a group of German …) and Silver and Hill (2002) molecular approach to branding and combines it with the John et al (2006) brand concept mapping …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013116131
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012165579
Welche Bedeutung hat die Marke und lohnen sich Investitionen in ihren Aufbau? Diesen Fragestellungen wird in der Arbeit auf einer breiten empirischen Basis nachgegangen. Dazu wird die Markenrelevanz konzeptualisiert und ihre Bedeutung über die zentralen Markenfunktionen erklärt. Neben der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011943109
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013427480
Ganzheitliche Markenführung – Notwendigkeit und Herausforderung für Messegesellschaften -- Analyse des messespezifischen Markensteuerungsbedarfs als Grundlage eines ganzheitlichen Markenführungskonzeptes -- Konzeptionelle Entwicklung eines ganzheitlichen Ansatzes der identitätsbasierten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425158
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400546
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003346546
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001477861
, autonomy, and experience positively impact positive emotions and life satisfaction. Besides, it also supported that positive … emotions, experience, and life Satisfaction lead to loyalty. Furthermore, the present study tested the mediating role of … experience, positive emotions, and life satisfaction; it was also found that experience mediates the relationship between …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013395870