Showing 1 - 10 of 4,726
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012666292
, Russia, and the USA perceive an internationally standardized corporate brand homogenously as well as if a positive effect on … consumers' product response exists. Secondly he investigates if consumers perceive corporate and product brand as reciprocally …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008688658
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009665173
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010358543
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010496198
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010211037
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011596949
Seit die Employer Brand in den 1990er Jahren im wissenschaftlichen Diskurs angekommen ist, wird der mit dem … hierarchieübergreifender Markenkombinationen zur schärferen Positionierung eines Arbeitgebers. Hierzu werden experimentelle Employer-Brand … · Hierarchieübergreifende Markenkombinationen und Positionierung der Employer Brand · Employer Brand Equity, Employer Brand Strength, Employer …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016643