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Journal
1
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All
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
337
Aufsatz im Buch
86
Book section
86
Hochschulschrift
77
Thesis
66
Graue Literatur
45
Non-commercial literature
45
Bibliografie enthalten
44
Bibliography included
44
Collection of articles of several authors
41
Sammelwerk
41
Arbeitspapier
20
Working Paper
20
Aufsatzsammlung
18
Case study
15
Fallstudie
15
Konferenzschrift
8
Handbook
6
Handbuch
6
Conference proceedings
5
Collection of articles written by one author
4
Sammlung
4
Forschungsbericht
3
Lehrbuch
3
Textbook
3
Bericht
2
Guidebook
2
Mikroform
2
Ratgeber
2
Reprint
2
Advisory report
1
Amtsdruckschrift
1
Company information
1
Fallstudiensammlung
1
Firmeninformation
1
Glossar enthalten
1
Glossary included
1
Government document
1
Gutachten
1
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Language
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English
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German
173
Russian
6
Polish
2
Ukrainian
2
Croatian
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Author
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Pfeffermann, Nicole
11
Herstatt, Cornelius
7
Brem, Alexander
6
Bruhn, Manfred
4
Steinhoff, Fee
4
Trommsdorff, Volker
4
Ahlers, Grit Mareike
3
Bauer, Hans H.
3
Brasini, Sergio
3
Didonet, Simone Regina
3
Dogbe, Courage Simon Kofi
3
Faix, Axel
3
Herrmann, Andreas
3
Huber, Frank
3
Hult, G. Tomas M.
3
Hülsmann, Michael
3
Kahn, Kenneth B.
3
Marzocchi, Gian Luca
3
Meyer, Marc H.
3
Mu, Jifeng
3
Pomegbe, Wisdom Wise Kwabla
3
Rimessi, Marcello
3
Rüdiger, Mathias
3
Tidd, Joseph
3
Toaldo, Ana Maria Machado
3
Vrontis, Demetris
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Wilden, Ralf
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Ali, Shabahat
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Aspara, Jaakko
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Backhaus, Klaus
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Bayus, Barry L.
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Behl, Ramesh
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
3
International Conference of Economics and Management (CIREG) <3., 2016, Marrakesch>
2
Severo-Kavkazskij Federalʹnyj Universitet
2
Walter de Gruyter GmbH & Co. KG
2
Air Transport Research Society
1
Alexander Hamilton Institute, Inc
1
American Marketing Association
1
Arthur D. Little International Inc. <Wiesbaden>
1
BusinessVillage GmbH
1
Fraunhofer-Institut für Systemtechnik und Innovationsforschung
1
Harvard Graduate School of Business Administration
1
Institut für Markt- und Distributionsforschung <Köln>
1
Institut für Technik der Betriebsführung im Handwerk
1
Meždunarodnaja Naučnaja Konferencija "Innovacionnoe Razvitie Ėkonomiki Rossii: Scenarii i Strategii'" <5, 2012, Moskau>
1
Moskovskij gosudarstvennyj universitet im. M.V. Lomonosova / Ėkonomičeskij fakulʹtet
1
Product Development & Management Association
1
RWTH Aachen
1
Stuttgarter Strategieforum <7, 1997, Stuttgart>
1
Sumsʹkyj deržavnyj universytet / Kafedra marketingu ta upravlinnja innovacijnoju dijalbnistju
1
Technische Universität Hamburg
1
Tūran Universitetí
1
Universität St. Gallen / Institut für Marketing
1
Universität Stuttgart / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre und Controlling
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
23
International journal of innovation management
16
The journal of business & industrial marketing
14
Journal of business research : JBR
12
Journal of strategic marketing
12
SpringerLink / Bücher
11
International journal of technology marketing : IJTMkt
9
Gabler Edition Wissenschaft
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Springer eBook Collection / Business and Economics
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Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
5
IEEE transactions on engineering management : EM
5
Innovation: organization & management : IOM
5
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
5
International journal of technology management : IJTM
5
Journal of the Academy of Marketing Science
5
Strategy and communication for innovation
5
Technological forecasting & social change : an international journal
5
DUV : Wirtschaftswissenschaft
4
European journal of marketing : EJM
4
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
4
Strategies and communications for innovations : an integrative management view for companies and networks
4
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
3
Chinese management studies : CMS
3
Cogent business & management
3
DUV / Wirtschaftswissenschaft
3
European journal of innovation management
3
Innovation Driven Marketing : vom Trend zur innovativen Marketinglösung
3
International entrepreneurship and management journal
3
International journal of innovation and technology management
3
Journal of business strategy
3
Journal of business-to-business marketing
3
Journal of information & knowledge management : JIKM
3
Journal of innovation & knowledge : JIK
3
Journal of open innovation : technology, market, and complexity
3
Journal of small business strategy
3
Management decision : MD
3
Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel
3
Technological economics
3
Technologiemanagement & Marketing : Herausforderungen eines integrierten Innovationsmanagements ; [Festschrift zum 65. Geburtstag von Prof. Dr. Dr. h.c. Günter Specht]
3
The journal of product & brand management
3
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Innovation in marketing : new perspectives for profit and growth
Levitt, Theodore
-
1962
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000052459
Saved in:
2
Das Management der Schnittstelle F&E - Marketing : empirische Ergebnisse über die Erfolgsrelevanz des Einsatzes von Marketing-Analyse-Instrumenten
Bauer, Hans H.
;
Huber, Frank
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000960050
Saved in:
3
Marktorientierte Konzeption der Produktqualität
Fillip, Stefan
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000963456
Saved in:
4
Produktinnovation : Entwicklung und Vermarktung neuer Produkte
Witt, Jürgen
(
ed.
)
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000602801
Saved in:
5
The effect of market orientation on new product development : a literature review
Li, Yu
;
Xie, En
;
Cheng, Lulu
- In:
Chinese management studies : CMS
11
(
2017
)
4
,
pp. 582-598
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011805105
Saved in:
6
Innovativeness, market intelligence practices, and firm performance of small- and medium-sized tour operators
Ching Seng Yap
;
Boon Liat Cheng
;
Hussain, Nurhuzira Mohamad
- In:
Tourism and hospitality research : the surrey quarterly …
18
(
2018
)
2
,
pp. 143-151
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011846798
Saved in:
7
Applied Marketing : anwendungsorientierte Marketingwissenschaft der deutschen Fachhochschulen ; mit 260 Abb. und 56 Tabellen
Kamenz, Uwe
(
ed.
)
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001753842
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8
Creating value through company-consumer interaction
Wikström, Solveig
- In:
Marketing im gesellschaftlichen Dialog
,
(pp. 247-266)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001293763
Saved in:
9
Effects of relational proclivity and marketing intelligence on new product development
Trainor, Kevin J.
;
Krush, Michael T.
;
Agnihotri, Raj
- In:
Marketing intelligence & planning
31
(
2013
)
7
,
pp. 788-806
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010227504
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10
Ausgewählte Problemfelder der Marktorientierung : der Einfluss von Dienstleistungen und Topmanagern auf die Innovativität von Unternehmen
Dreher, Sebastian
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010245403
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1
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