Showing 1 - 10 of 2,602
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010227998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008936289
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001931496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012794883
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011814564
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011814604
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012886214
Der Dienstleistungsqualität kommt als Erfolgsfaktor im sich verschärfenden Wettbewerb eine herausragende Bedeutung zu. Bisherige Forschungsarbeiten zu ihrer Messung und Steuerung beschränkten sich allerdings auf die Qualität einer einzelnen von nur einem Anbieter offerierten Dienstleistung....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013505599
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001939283
The following research is guided by the hypothesis, that products chosen on a shopping trip in a supermarket are an indicator of the preference interdependencies between different products or brands. The bundle chosen on the trip can be regarded as an indicator of a global utility function. More...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010296457