Showing 1 - 10 of 1,465
Stefan R. Thallmaier’s investigation enables mass customization businesses to better understand how co-design increases customers’ value perception. He focuses on the increasing proliferation of service channels (online, mobile and in-store) and digital media (toolkits, social media and live...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021369
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011691018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011569626
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010201176
Customer Contact Management (CCM) ist die evolutionäre Weiterentwicklung des klassischen Kundenbeziehungsmanagements mit dem Hauptaugenmerk Business-to-Consumer im Handel sowie im Dienstleistungssektor. Das Lehrbuch vermittelt die Grundlagen des CCM, den konzeptualisierten Kundenlebenszyklus...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550748
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009780513
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011477110
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010425455
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010466355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003983733