Showing 1 - 10 of 85
The focus of this dissertation lies on the brand personality (BP) and the brand relationship concept. They represent two particularly important measures of brand equity. And more importantly, both concepts still lack a comprehensive understanding. Hence, this dissertation provides deeper insight...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009481017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011439157
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011309236
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010390488
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000991490
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002031150
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001717248
Klappentext: Die Wahl der richtigen Markenstrategie ist einer der zentralen Erfolgsfaktoren bei der Einführung neuer Produkte. Diese werden in der betrieblichen Praxis oftmals nicht unter einer neuen eigenständigen Marke sondern unter einer im Markt bereits etablierten und beim Verbraucher...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001658268