Showing 1 - 10 of 788
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011432946
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009791631
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010348759
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011628606
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014534518
Problemstellung -- Der Checkout im Handel -- Begriffliche Abgrenzung und Einordnung der Kundenzufriedenheit -- Bisherige Untersuchungen zum Einfluss von Selbstbedienungskassen auf das Konsumentenverhalten -- Verhaltenswissenschaftliche Theorien zur Erklärung der Kundenzufriedenheit mit neuen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013410762
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003879294
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011722450
Service quality has been a topic of extensive inquiry for decades that has emerged in form of self-service which has profound effects on the way customers interact with firms to create positive service outcomes i.e., customer convenience, security, and behavioral intentions. This study focuses...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012493814