Showing 1 - 10 of 5,708
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015064709
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011475564
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012549257
Companies can use digital media in promoting their business or social media like Facebook, Instagram, YouTube. Many researchers examine the effects of different uses of social media on consumer buying behavior from different perspectives. The purpose of this research is to see the application of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012621943
Für Unternehmen wird es immer wichtiger, ihre Leistungen und ihren Auftritt noch konsequenter auf ihre Zielgruppen auszurichten. Ein wichtiges strategisches Hilfsmittel dafür sind sogenannte "Personas", detaillierte und greifbare Idealbilder von Zielgruppen. Dieses Buch hilft Ihnen und Ihren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011634506
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011989452
Understanding consumer behavior in media advertising enables companies to effectively direct marketing activities …, integrated marketing communication consists of messages sent to consumers using a set of various marketing instruments. The … attention to the marketing messages sent over the online media. Social networks are the marketing communication medium preferred …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012012589
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013362686
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013445925
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013420398