Showing 1 - 10 of 6,496
In this paper a network model is developed in which three players sequentially choose their strategies. In the first stage, a profit–maximizing network firm chooses the price and thus the size of the network. In the second stage the consumers decide whether to join in the network or not. In...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009779339
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012631381
Marketing, Verkauf und Service schafft. Es kombiniert dazu Grundlagenwissen und Fallbeispiele. Für das Social CRM identifizieren …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018762
Anja Corduan untersucht, inwieweit die in der Wissenschaft argumentierten Kommunikationsansätze für Social Media pauschale Gültigkeit beanspruchen können und ob diese kulturellen Besonderheiten unterworfen sind. In der vergleichenden Studie werden die USA, Deutschland und China analysiert,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019882
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003893026
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008655414
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001421050
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011686891