Showing 1 - 10 of 1,228
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003895908
Strategic market management : an overview -- External and customer analysis -- Competitor analysis -- Market/submarket analysis -- Environmental analysis and strategic uncertainty -- Internal analysis -- Creating advantage : synergy and commitment vs. opportunism vs -- Alternative value...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003901296
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001684266
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002106507
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001430313
European Works Councils in the Airline Industry -- From a Smart City to a Smart Destination: a Case Study -- Smart Tourism Approaches through Intelligent Print Media -- Smart Tourism Prospects. A Descriptive Sample Survey on a Sample of Potential Tourists -- Intelligent Packaging as a Dynamic...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399308
Strategie – Profitables Wachstum in Märkten und Segmenten -- Marketing – Marketingeffizienz und Markenerfolg -- Vertriebsperformance – Erfolg im Vertrieb -- Pricing Excellence -- Trends und Ausblick.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020396
Dieses Buch analysiert die großen Wachstumsmärkte (BRIC) systematisch aus Kommunikations- und Marketingsicht – und schließt damit eine Lücke. Es enthält die 25 wichtigsten Strategien und Konzepte, die Sie kennen sollten, wenn Sie Ihre Marke erfolgreich in den Märkten von morgen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021146
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013430936