Showing 1 - 10 of 1,262
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011689847
This thesis covers (i) the application of the flagship store in the fast-moving consumer goods industry as a communication tool, (ii) the inclusion of future brand-directed consumer behavior (i.e., future brand loyalty, word-of-mouth advertising, standard and special product sales in the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011657643
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014434833
Um mit einem Event positive Effekte in der Veranstaltungsregion zu erzielen, ist eine umfassende Eventwirkungskontrolle unerlässlich. Julia Köhler entwickelt einen Bezugsrahmen, der eine detaillierte, mehrdimensionale Wirkungsanalyse von Events in Regionen ermöglicht sowie eine Verknüpfung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021221
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003789040
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009620972
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012201062