Showing 1 - 10 of 3,648
Marketing-Kommunikation ist mehr als nur Werbung, Reklame und bunte Bilder. Die kommunikative Positionierung des Unternehmens und deren operative Umsetzung werden zum entscheidenden Wettbewerbsfaktor. Steigender Wettbewerb und die Angleichung der Angebote erfordern eine klare Differenzierung und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002913545
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010375803
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009786139
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010497783
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010390892
Importance of sustainable consumption. Consumers associate sustainable products with ecological and regional production including a high credibility. In order to take advantage of this trend manufacturers of sustainable foods must communicate the sustainability of their products via packaging...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012221822
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012229039
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012257420
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011719120
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011983845