Showing 1 - 10 of 300
Im folgenden soll untersucht werden, welche Kriterien ein Unternehmen hinsichtlich der zu verfolgenden Basisstrategie heranziehen kann. Im Anschluß daran wird unter Zugrundelegung des streutechnischen Ziels der Ansprachenmaximierung gezeigt, wie die Mediaselektion auf internationaler Ebene...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010435466
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000556405
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000558872
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000152701
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000674733
The marketing/media ecology -- Selling : assumptions, approaches, and types of selling -- Sales ethics -- The AESKOPP system of selling -- Attitude -- Emotional intelligence -- Skills : effective listening and understanding people -- Skills : influence and creating value -- Skills : prospecting...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003782816
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000572541
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003822709
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003892475