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Theory
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Öffentlichkeitsarbeit
58
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57
E-commerce
57
Electronic Commerce
57
Werbung
57
Marketing theory
56
Marketingtheorie
56
Marktforschung
55
Market research
54
Distribution channel
51
Vertriebsweg
51
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Undetermined
305
Free
8
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All
Article
2,204
Type of publication (narrower categories)
All
Book section
Article in journal
7,228
Aufsatz in Zeitschrift
7,228
Aufsatz im Buch
2,204
Hochschulschrift
1,199
Graue Literatur
1,070
Non-commercial literature
1,070
Thesis
992
Lehrbuch
776
Collection of articles of several authors
702
Sammelwerk
702
Textbook
664
Bibliografie enthalten
550
Bibliography included
550
Case study
486
Fallstudie
486
Working Paper
476
Arbeitspapier
467
Aufsatzsammlung
395
Konferenzschrift
217
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
204
Ratgeber
187
Guidebook
177
Conference proceedings
137
Reprint
118
Glossar enthalten
100
Glossary included
100
Handbook
88
Handbuch
88
Bibliographie
73
Fallstudiensammlung
65
Conference paper
62
Konferenzbeitrag
62
Festschrift
50
Bibliografie
42
Collection of articles written by one author
40
Sammlung
40
Amtsdruckschrift
38
Government document
38
Systematic review
29
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less ...
Language
All
English
1,337
German
855
French
8
Dutch
3
Italian
1
Author
All
Bruhn, Manfred
18
Meffert, Heribert
15
Esch, Franz-Rudolf
12
Kirchgeorg, Manfred
10
Homburg, Christian
8
Kotler, Philip
8
Adeola, Ogechi
7
Bauer, Hans H.
7
Berndt, Ralph
7
Keller, Kevin Lane
7
Trommsdorff, Volker
7
Ahlert, Dieter
6
Carpenter, Gregory S.
6
Cova, Bernard
6
Meissner, Hans Günther
6
Pfeffermann, Nicole
6
Shankar, Venkatesh
6
Wiedmann, Klaus-Peter
6
Zanger, Cornelia
6
Ahlers, Grit Mareike
5
Belz, Christian
5
Diller, Hermann
5
Ergenzinger, Rudolf
5
Foroudi, Pantea
5
Hinson, Robert
5
Kleinaltenkamp, Michael
5
Kreutzer, Ralf T.
5
Krulis-Randa, Jan S.
5
Kumar, V.
5
Köhler, Richard
5
Nufer, Gerd
5
Pepels, Werner
5
Ratten, Vanessa
5
Schultz, Don E.
5
Siems, Florian
5
Vaih-Baur, Christina
5
Ahlert, Dorothee
4
Baumgarth, Carsten
4
Burmann, Christoph
4
Calder, Bobby J.
4
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less ...
Published in...
All
Kellogg on marketing : the marketing faculty of the kellog school of management
22
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
19
The Routledge companion to strategic marketing
16
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best Practices für das Markenmanagement
15
Market orientation : transforming food and agribusiness around the customer
15
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
13
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
13
Measuring and managing brands
12
E-marketing ; Vol. 3
11
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
11
Kellogg on marketing
11
Marketing strategy processes and tools
11
Praxishandbuch Relaunch : Potenziale vorhandener Marken richtig ausschöpfen
11
Handbook of marketing strategy
10
Marketing strategy organization and implementation
10
Marketing strategy's conceptual foundations : market orientation, the cornerstone of strategic marketing thought
10
Strategies and communications for innovations : an integrative management view for companies and networks
10
Die neue Macht des Marketing : wie Sie Ihr Unternehmen mit Emotion, Innovation und Präzision profilieren
9
Handbuch Multi-Channel-Marketing
9
Improving marketing strategies for private label products
9
Integrated marketing communication
9
Strategic market creation : a new perspective on marketing and innovation management
9
Strategy and communication for innovation
9
E-marketing ; Vol. 1
8
Enhancing customer engagement through location-based marketing
8
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
8
Innovation Driven Marketing : vom Trend zur innovativen Marketinglösung
8
Innovation and marketing in the pharmaceutical industry : emerging practices, research, and policies
8
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
8
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
8
Using influencer marketing as a digital business strategy
8
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
7
Digital marketing strategies and models for competitive business
7
Direct marketing in action : cutting-edge strategies for finding and keeping the best customers
7
Handbook of marketing and finance
7
Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
7
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
7
Proceedings of the 19th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe : December 1-3, 2011
7
Strategies for international industrial marketing : the management of customer relationships in European industrial markets
7
The impact of theory on representations of the consumer and the marketing organisation
7
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1
Die Nutzungsdauer von Konsumgütern als Problem der strategischen Marketing-Planung : Bestandsaufnahme und Forschungsperspektiven
Standop, Dirk
- In:
Der Integrationsgedanke in der Betriebswirtschaftslehre …
,
(pp. 331-351)
.
1989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001272654
Saved in:
2
Strategisches Marketing im Rahmen der Unternehmensgründung
Trommsdorff, Volker
- In:
Management-Know-how-Transfer : Unternehmensgründung in …
,
(pp. 68-77)
.
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001276611
Saved in:
3
Marketing planning in public enterprises in developing countries
Fubara, Bedford A.
- In:
Managing government-owned companies
,
(pp. 211-222)
.
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001276923
Saved in:
4
Dynamiken im Marketing
Sabel, Hermann
- In:
Unternehmensdynamik : Horst Albach zum 60. Geburtstag
,
(pp. 209-252)
.
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001279760
Saved in:
5
Marktsättigung als absatzwirtschaftliches Kapazitätsproblem
Köhler, Richard
- In:
Kapazitätsmessung, Kapazitätsgestaltung, …
,
(pp. 95-114)
.
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001281176
Saved in:
6
Prozeßinnovationen und Marktstrategie : eine Panelanalyse westdeutscher Unternehmen
König, Heinz
- In:
Regionale und sektorale Strukturpolitik : Rainer Thoss …
,
(pp. 343-357)
.
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001281677
Saved in:
7
Marketing statt Qualität : kann das funktionieren?
Bruhn, Manfred
- In:
Der Niedergang des US-Management-Paradigmas : die …
,
(pp. 117-136)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001281984
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8
Aktienmarketing und Investor Relations : neue Begriffe im Rahmen der Eigenkapitalbeschaffung deutscher Publikumsgesellschaften
Link, Rainer
- In:
Bank- und Finanzmanagement : Marketing - Rechnungswesen …
,
(pp. 193-222)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001282630
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9
Programmstrategische Entscheidungen
Becker, Jochen
- In:
Marketingfocus: Produktmanagement : [Hans Knoblich zum …
,
(pp. 3-14)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001282646
Saved in:
10
Product positioning based on knowledge-oriented support : a logical framework
Gaul, Wolfgang
- In:
Mathematical modelling in economics : essays in honor …
,
(pp. 392-407)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001283709
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