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Qualitative method
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Theory
283
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237
Marketing management
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181
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181
Stadtmarketing
174
City marketing
173
Corporate reputation
145
Firmenimage
145
Tourism industry
144
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Undetermined
946
Free
54
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All
Article
5,466
Type of publication (narrower categories)
All
Book section
Article in journal
23,169
Aufsatz in Zeitschrift
23,169
Aufsatz im Buch
5,466
Graue Literatur
1,800
Non-commercial literature
1,800
Hochschulschrift
1,400
Working Paper
1,195
Collection of articles of several authors
1,136
Sammelwerk
1,136
Arbeitspapier
1,076
Thesis
985
Case study
897
Fallstudie
897
Aufsatzsammlung
799
Conference paper
299
Konferenzbeitrag
299
Konferenzschrift
282
Lehrbuch
232
Article
205
Ratgeber
195
Textbook
193
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
190
Guidebook
178
Reprint
144
Conference proceedings
142
Bibliografie enthalten
121
Bibliography included
121
Handbook
115
Handbuch
115
Interview
65
Collection of articles written by one author
58
Sammlung
58
Amtsdruckschrift
52
Government document
52
Conference Paper
31
Fallstudiensammlung
31
Systematic review
28
Übersichtsarbeit
28
Bibliographie
25
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less ...
Language
All
English
3,482
German
1,974
French
7
Italian
4
Author
All
Esch, Franz-Rudolf
65
Burmann, Christoph
30
Baumgarth, Carsten
27
Meffert, Heribert
19
Bruhn, Manfred
16
Keller, Kevin Lane
15
Ahlert, Dieter
14
Strödter, Kristina
14
Fischer, Alexander
13
Meyer, Anton
13
Bauer, Hans H.
12
Piller, Frank T.
11
Michael, Bernd M.
10
Binckebanck, Lars
9
Büttgen, Marion
9
Calder, Bobby J.
9
Langner, Tobias
9
Reichwald, Ralf
9
Schmitt, Bernd
9
Adeola, Ogechi
8
Fantapié Altobelli, Claudia
8
Hartmann, Kerstin
8
Kleinaltenkamp, Michael
8
Nufer, Gerd
8
Park, C. Whan
8
Tomczak, Torsten
8
Tsiotsou, Rodoula H.
8
Wiedmann, Klaus-Peter
8
Woisetschläger, David
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Bald, Thorsten
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Fournier, Susan
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Franke, Nikolaus
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Förster, Kati
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Gierl, Heribert
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Herstatt, Cornelius
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Ind, Nicholas
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Lazzeretti, Luciana
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Mogaji, Emmanuel
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Pechlaner, Harald
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Tybout, Alice M.
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Institution
All
Eidgenössisches Institut für Geistiges Eigentum
1
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All
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
44
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
35
Qualitative Marktforschung in Theorie und Praxis : Grundlagen, Methoden, Anwendungen
35
The Routledge companion to contemporary brand management
32
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
29
City branding : theory and cases
26
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
23
The Routledge companion to creativity
23
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken
22
Kundenintegration : Forum Dienstleistungsmanagement
22
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele
21
Innovative Markenführung und -implementierung
21
Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
21
Strong brands, strong relationships
21
Brand Content : die Marke als Medienereignis
20
Brand Planning : starke Strategien für Marken und Kampagnen
20
Strategic marketing in tourism services
20
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
19
The Oxford handbook of creative industries
19
Erfolgreiche Markendifferenzierung : Strategie und Praxis professioneller Markenprofilierung
18
Immer eine Idee voraus : wie innovative Unternehmen Kreativität systematisch nutzen
18
Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management
18
Praxishandbuch Relaunch : Potenziale vorhandener Marken richtig ausschöpfen
18
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
18
Brand management in emerging markets : theories and practice
17
Handbook on brand and experience management
17
Mit der Marke zum Erfolg : Markenmanagement in Hotellerie und Gastronomie
17
Rethinking the case study in international business and management research
17
Branding Chinese mega-cities : policies, practices and positioning
16
Brands and branding
16
Corporate brand and corporate reputation
16
Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur nachhaltigen Markenführung und -implementierung ; mit einem umfassenden Fallbeispiel der Loewe AG
16
Employer Branding : Arbeitgeber positionieren und präsentieren
16
Handbook of the management of creativity and innovation : theory and practice
16
Kreative gründen anders! : Existenzgründungen in der Kulturwirtschaft ; ein Handbuch
16
Revolutionizing innovation : users, communities, and open innovation
16
The definitive book of branding
16
The real life guide to accounting research : a behind the scenes view of using qualitative research methods
16
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
15
Best practice der Markenführung
15
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Langzeitstudie zur Imagewirkung von Events : FIFA Frauen-Weltmeisterschaft Deutschland 2011
Hartmann, Rainer
- In:
Tourismus 2020+ interdisziplinär : Herausforderungen …
,
(pp. 283-305)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010405837
Saved in:
2
Markenpsychologie im Destinationsmanagement : eine Untersuchung zur räumlichen und inhaltlichen Übertragbarkeit der touristischen Marke Luzern
Widmann, Fabian
;
Wagenseil, Urs
;
Stutz, Nadine
- In:
Tourismus 2020+ interdisziplinär : Herausforderungen …
,
(pp. 79-91)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010405851
Saved in:
3
Kulturmarken und Stadtimage am Beispiel der documenta
Panzer, Gerhard
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003412417
Saved in:
4
SDG Goal 9 : industry, innovation and infrastructure accomplishment through the relationship between interactive marketing and destination branding in the tourism sector
Ramya, U.
;
Boaler, Maria
;
Murthy, M. Krishna
;
Pushpa, A.
- In:
Contemporary studies of risks in emerging technology
,
(pp. 97-121)
.
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014322406
Saved in:
5
Organizing the entrepreneurial city
Beyes, Timon
- In:
Handbook on organisational entrepreneurship
,
(pp. 320-337)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009656170
Saved in:
6
Flourishing cultural production in economic wasteland : three ways of making sense of a cultural economy in Berlin at the beginning of the twentyfirst century
Färber, Alexa
- In:
Creative urban milieus : historical perspectives on …
,
(pp. 408-428)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003708634
Saved in:
7
Making
creativity
, not innovation : lessons from the field of fashion
Hasse, Raimund
;
Nyfeler, Judith
- In:
Organizing creativity in the innovation journey
,
(pp. 249-267)
.
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012888541
Saved in:
8
Co-creating the Christmas story : digitalizing as a shared resource for a shared brand
Rusko, Rauno
;
Merenheimo, Petra
- In:
Driving innovation and business success in the digital …
,
(pp. 137-157)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011606467
Saved in:
9
Service-dominant logic : the road map to value co-creation in place marketing
Daskou, Sofia
;
Masouras, Andreas
;
Athanasula-Reppa, …
- In:
Business Development and Economic Governance in …
,
(pp. 369-382)
.
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013415100
Saved in:
10
Co-creating more livable cities
Hecht, Ben
- In:
Managing for social impact : innovations in responsible …
,
(pp. 157-174)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011629697
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1
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